Laiskan likan tyylivinkit: Kuivashampoo

Mä oon laiska. Siis mä oon t-o-o-d-e-l-l-a laiska, varsinkin kun on kyse meikeistä ja hiusjutuista ja no, melkein kaikki mitä liittyy kauneudenhoitoon. Tykkään kaiken maailman voiteista ja hyväntuoksuisista jutuista ja vessa onkin täytettynä näillä kaiken maailman purkeilla ja tuubeilla. Mutta mä en jaksa käyttää. Meikit pesen pois suihkussa, meen siis mielummin suihkuun pesemään meikit kun lavuaarin yläpuolella, koska en jaksa läträtä ja kumartua haha (tai sit mul on yks toinen sikahyvä juttu, mutta siitä joku toinen kerta).

Ja mä yritän päästä tuohon pestään-hiukset-kaks-kertaa-viikossa. Mä en muuten selviäis siitä jos mulla ei olisi kuivashampoota. Koska mun hiukset rasvoittuu sekunnissa (jos näin hieman liioitellaan). Ja kesällä meni siihen et kuivashampoo hiuksiin, vähän piffataan ja sit töihin, kesti niinku kolme sekuntia. Yleensä käytän Klippotekenin kuivashampoota (linkki postaukseen jonka kirjoitin ensimmäisen käyttökerran jälkeen, se oli aika shokki silloin, näköjään kaikkeen paskaan outoon tottuu haha) ja se onkin aika unelma, koska siitä saa vielä vähän volyymiakin. Mutta (there’s always a but ay?) saan siitä harmaat hiukset. Siis musta tulee mummo. Harmaa, ei kiva.

Mutta! Löysin Åhlensillä ollessani jotain aika jäntskää… Meinaa kuivashampoota joka on tarkoitettu tummille hiuksille. No oli pakko kokeilla. Ensinnäkin, tuoksuu namilta! Klippotekenin kaasupilvestä saan melkein instant allergiareaktion ja hengittämisvaikeuksia (ja poikaystävä muistaakseni sanoi että se haisee vanhalle tiskirätille..), mut tää Batisten versio tuoksuu siis aivan ihanalle! (Eli jes hiukset ei haise tiskirätiltä ja äijä tykkää!) Toiseks ei oo muuten harmaat hiukset, eli win again, minun siis ei tarvitse vanhentua 40 vuotta yhden tuotteen takia. Ja kolmas? En keksi mitään lisättävää.

No grey hair!! Jos väitätte muuta olette väärässä tai teidän näytön värit on ihan väärin taikka perseestä.

Ainoa huono puoli, tai huono ja huono, tää ei anna samanlaista volyymiä kun Klippotekenin versio. Eli kampaa tarvitaan, ja laiskat ei tykkää tehä jotain ekstraa hiuksensa takia eh eh.

Eli kumpi on sitten parempi? En tiedä, mutta ainaki tällä kertaa ei tarvitse kävellä ulkona harmailla hiuksilla enkä haise tiskirätille,  mutta sitten taas mulla on liimaletti, jos mä en ota kampaa kauniiseen käteeni ja tupeeraa pikkasen. Niih.

Tällaista tällä kertaa. En tiedä saako tätä Batiste-versiota (niillä on muuten monta eri kuivashampooversiota, esim plondeille jne) suomesta, mutta sen tiedän että asokselta saa ainakin. Jeah. Huomattavasti halvemmalla kuin Åhlensiltä.

PS. En ole oikeasti noin kalpea, vaikka olenkin oikeasti kalpea.

2 thoughts on “Laiskan likan tyylivinkit: Kuivashampoo

  1. Päivitysilmoitus: Asiasta kukkaruukkuun | Mary ihmemaassa

  2. Päivitysilmoitus: 2012 : summa sumarum – part 1 | Mary ihmemaassa

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s