kesäkuu kännykän kautta katsottuna

1. Värjäsin hiukseni. Todella mielenkiintoista. Tiedän.
2. Kävin valmistuijaispippaloissa ja annoin sankarille hienon paketin.
3. Haistelin Ctrl Alt Delete-bisseä. En tietenkään maistanut, koska bisse maistuu siltä miltä lehmänkusi haisee.
4. Itse pippaloiden sankari tyylikkäänä.

1. Käytiin vähän tanssimassa tyylikkäästi.
2. Olin kerran (?) vähän tylsistynyt töissä.
3. Leikin vähän Ändin Minecraft-magneeteilla. Niitä voi ostaa esimerkiksi täältä.
4. Mun tietokone on Sheldon-approved!

1. Testasin juustohampurilais-sipsejä. Olivat muuten pahoja. Tykästyin tosin sipseihin, jotka maistuvat lämpimiltä leiviltä (juusto-kinkku) :D
2. Lauralla on muuten todella hieno eväslaatikko – mä haluan kanssa tuollaisen Lego-version!
3. Tässä on mun uusi duunikaveri.. Se on ihan kiva, vaikka onkin koira – hiljainen versio, I like! Hiljainen koira on hyvä koira.
4. Testasin Angry Birds-karkkeja. Hitsit, että oli muuten hyviä!

1. Ostin hienon korun.
2. Ihmettelin, että miksi karkit on nykyään pervon näköisiä. Vai onko se taas vaihteeksi vain minä?
3. Istuttiin Lauran kanssa Örebron Linnan ääressä eräänä lounastauolla ja katseltiin kukkasia.
4. Kävin syömässä thairuokaa eräänä päivänä – pihviä, bambua ja herkkusieniä – niiiiiiin hyvää. Saigon on ravintolan nimi ja niillä on muuten tajuttoman hyvää sapuskaa – pieni Örebrovinkki tähän väliin.

1. Söin Lion-jätskiä – sairaan hyvää sekin!
2. Kävin ”muutaman”  kerran after workissa.
3. Joku idiootti ei oikein tiedä mihin pyörä jätetään – EI AINAKAAN KESKELLÄ PYÖRÄTIETÄ V*TUN IDIOOTTI! Hauskaa vielä, että tää tyyppi teki tämän ihan pokkana mun naaman edessä ja mä jouduin hyppää pyörän selästä pois ja taluttaa pyörä tuosta ohitse. Mihin tää maailma on menossa?
4. Örebron keskusta on niin ihanan harmaa…

1. Tuli juhannus ja syötiin hyvin Ändin ja Lauran kanssa muutama lokki seurana.
2. Grillattiin ”vähän” makkaraa..
3. Sain mustelman jostain, en tiedä mistä..
4. Ja kävin lyhyellä muutaman kilsan lenkillä. Ja näin auringon melkein ensimmäistä kertaa koko kesän aikana.

Siltä näytti mun Instagrammi kesäkuun aikana. Mun nimi on marywonderland Instagramissa jos kiinnostaa seurata.

2 vastausta artikkeliin ”kesäkuu kännykän kautta katsottuna

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s