evil plans & other stuff ja kourallinen korvakoruja

Osaatteko arvata kuvasta, miten työhaastattelu meni? Vai pitääkö hehkuttaa? No hehkutetaan sitten: MÄ SAIN TÖITÄ! Woop woop! Wohoo! *Does the victory dance*

Tuntuu muuten harvinaisen hyvältä juuri nyt. Ei enää mitään ”yhyy ei ole rahaa yhyy”-valituksia. Toivottavasti ainakin. Ja koska kyseessä on ilta- ja viikonloppuduuni, minulla on aikaa tehdä miljoona muutakin juttua. Monta palloa ilmassa – I like.

Tuon minimaalisen lehtiön ostin Lagerhausista. Juuri sopivan pieni ja voin pitää sitä mukanani aina! Lagerhausissa oli muuten kasoittain ihanaa ja söpöä tavaraa juuri nyt. Tiedän siis minne minä menen ostoksille, kun ensimmäinen palkka tulee tilille!

Koska kerrankin olin kaupungilla haastattelun takia, käväisin pyörimässä muutamassa kaupassakin. Ja koska pelkkä mielikuvituksellinen taputus omaan selkään ei riittänyt, ajattelin törsäillä vähän ja palkita itseni uuden duunin kunniaksi. Ostinpas sitten kahdet korvikset ja yhden cuffin. En ole noista pitsihörsöistä ihan satavarma onko minun juttuni, mutta voin aina laittaa ne siskolle postiin. Minä trash, sisko posh. Nuo Audrey Hepburnit ostin ihan vaan Audrey Hepburnin takia. Cuffista en tiedä tuleeko käytettyä, vai tuleeko siitäkin ihan vaan koriste korulippaaseen. En tosiaan köyhtynyt hirvittävästi, sillä kaikki maksovat vain 20 kruunua kappale. Ur & Pennistä.

Nyt pitääkin sitten miettiä, miten loppupäivä vietetään? Opiskelenko, menenkö pippaloihin tai vaikkapa elokuviin? Vai laitanko esimerkiksi Skyrimin päälle ja unohdan todellisen maailman muutamaksi vuorokaudeksi? Voi näitä nykypäivän ongelmia. Pippaloita en periaatteessa jaksaisi.. En ymmärrä miten melkein kaikki tuntemani ihmiset jaksavat bilettää joka viikonloppu. Yleensä pari päivää peräkkäin. Mä oon jo käynyt sen jakson läpi elämässäni, noin 18-20-vuotiiaana. Nojoo. Ei nyt mennä tuomitsemaan ihmisiä. Kaikki tyylillään ja niin pois päin eikö vain?

Hauskaa viikonloppua kaikille ihan tasapuolisesti!

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s