verinen tappelu gingerbread manin kanssa.

Tässä on Ginger. Ehkä maailman ilkein piparkakku-ukkeli. Olen tapellut tämän kuvan kanssa koko päivän. Olen siis tehnyt tätä yhtä kuvaa jo kolmisen päivää ja lopputulos ei ole edes lähellä päässä olevaa kuvaa tuosta. Se saattaa näyttää suloiselta, mutta oi ja voi, ainoa mitä se tekee on vittuilee mun kanssa, eikä halua toimia juuri niin kun minä haluan. Pitäisi piirtää sille sarvet. Harmi vaan, että se asuu tietokoneessani, muuten olisin jo kuristanut sen aikoja sitten.

Sitäpaitsi sen pitäisi olla 3D-piparkakku, mutta muistuttaa enemmän pannukakku-ukkelia. Nyt tappelen vuorostaan haarukan kanssa ja hermoni ovat niin pinnalla. Tämä 3D-piirtäminen ei ehkä ole ihan paras juttu mulle. Ei ole kivaa olla perfektionisti ja lähettää maikalle lopputuloksen, johon ei ole ollenkaan tyytyväinen. Tunnen itseni huonoksi ihmiseksi…

Ja enpäs aio muutenkaan kirjautua sisään Facebookin tänään. Jotenkin en kestä ihmisten rakkaudentunnuksia ja kihlautumisia, en tänään. Siis joo, tiedetään, jokainen rakastaa siippaansa jne, mutta onko sitä pakko hehkuttaa viiden minuutin välein Facebookissa?(Block person…) Luulin kestäväni tämän päivän paremmin kun mitä aamulla selitin. Oi, miten väärässä olin.

Terveisin,
Katkeroitunut Marianne, joka aikoo paeta Skyrmiin.

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s