viikonlopun leffavinkki: the thing

Vihdoinkin sain otettua peukalon perseestäni ja katsoin The Thingin. Siis se Carpenter-versio, jossa on Kurt Russell, jostain kasari-luvun alusta. Hieman noloa, että odotin näinkin kauan kunnes katsoin sen. Tuntuu jotenkin, että olen vähän feikki kauhuelokuva-fani. No onneksi kaikki vahinko on korjattu vihdoinkin.

Elokuva tosin ei ehkä ollut maailman paras, mutta viihteellinen ja se oikein huokui Carpenter-viboja. Pellen näköisiä avaruusolioita, räjähdyksiä, b-kauhua.. ehkä ei kuitenkaan ihan paskimmasta päästä – mutta olen nähnyt varmaan miljoona parempaa elokuvaa. Ja Kurre, se on aina magee!

Tästähän on sitäpaitsi tullut uusikin versio viime vuonna. Nyt voin rauhassa katsoa senkin. Sitäpaitsi X-filesissa on yksi homage-jakso tälle pätkälle. Itseasiassahan tämä kasariversio on myös uusinta. Mutta en ole koskaan oikein ollut viiskytluvun kauhun ja scifin ystävä, joten taidan jättää sen sihan suosiolla väliin. Tuntuu hyvältä, että voin vihdoinkin ottaa pois tämän ”hävettää, mutta en ole nähnyt näitä leffoja”-listalta. Huvittavintahan tässä on se, että ostin leffan noin kolme-neljä vuotta sitten, mutta en ole jaksanut katsoa tätä. Aika paha hei. Mutta eikö se mennytkin niin, että hitaasti hyvää tulee, tai jotain. Vai eikö se päde nyt tähän hätään?

Ja sitten vielä yksi note to self: Katso enemmän kauhuelokuvia. Fakin Ändi, ku se aina haluaa katsoa scifiä. Nojoo, tämähän on periaatteessa scifi-kauhua. Mutta mutta…

Happy movie-taims piipöl!

2 thoughts on “viikonlopun leffavinkki: the thing

  1. oon kyllä ihan samaa mieltä kanssas, noloa tuo ettet ole vielä nähny tuota leffaa :D mut siis… hienoa että sait nyt kuitenki korjattua :) mä en varmaa uskalla kattoa ees sitä uutta versiota, kun raiskaavat aina nuo uusintaversiot. ainoastaa ringusta oon nähny paremman jenkkiversion. muistan etäisesti että mitä siinä x-filesin jaksossa tapahtu, mutta arvas kyllä heti sen nähtyä, että kyseessä oli kunnioitus thingille :) mut täytyy myöntää että mullaki on luvattoman paljon noita klassikkoleffoja hyllyssä, jotka ollu jo vuosia mutta en oo ”kerenny” kattomaa :D vois melkee tehdä sellasen ”tunnustussarjan” blogiin jossa aina kattoisin yhen niistä leffoista, kertoisin mitä mieltä olen ja samalla tunnustaisin että ”tätäkää en ollu vielä nähny” :D niin ja siis mun mielestä kannattaa kattoa kaikenlaisia leffoja, ei pelkästää scifiä tai kauhua vaikka ne onki hyviä. esim. eilen lainasin kirjastosta marilyn monroen gentlemen prefer blondes:in, dicaprion romeo+julian ja tali-ihantalan :D

    Tykkää

    • On noita vaikka kuinka monta muutakin, jota en ole nähnyt :D Esim Pulp Fiction. N o l o a. Joo noi uusintaversiot on yleensä perseestä.. Kuitenkin on aina mielenkiintoista katsoa, kuinka paljon yhden elokuvan voi pilata, tekemällä sen uudestaan haha. Joo tunnustukset on hyvää blogimateriaalia! :D Mä oon kirjoittanut sellaisen ruotsinkielisessä blogissa, mutta vaan yhden postauksen :P

      Joo siis olen ihan samaa mieltä tuosta, että kaikkea kannattaa katsoa, niin mä teenkin, kun olen yksin tai kavereiden kanssa, mutta fakin Ändiä ei kiinnosta melkein muu kun scifi… Gentlemen Prefer Blondes on yks mun lempparileffoista! Believe it or not :P

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s