sheldon ja minä

Olen varustautunut karkkipussilla (hiljaa..!) ja nyt aion istua loppupäivän – illan – sohvassa ja katsella The Big Bang Theorya, kunnes on aika mennä nukkumaan. Ehkä, siis ihan ehkä vaan aion pelata vähän Skyrimia. Huomenna kuitenkin ”aikainen” herätys töihin.

Eikö muuten Sheldon ole ihana? Antaisin vasemman munuaisen, jos saisin hengailla Sheldonin kanssa hetken. Tai mennä naimisiin sen kanssa. Siis huom. Sheldonin – ei sen näyttelijän. Koska tv-sarjojen ihmiset ovat for real! Tosin House on kyllä mun listalla numero ykkösenä. House on ehdottomasti paras ever!

Jos saisit mennä naimisiin/seurustalla/hengailla jonkun fiktiivisen tyypin kanssa – kuka se olisi?

11 thoughts on “sheldon ja minä

  1. Mutta suuri kysymys onkin: huolisiko Sheldon sinut vaimokseen? (saati sitten ketään naista :D)
    Kiva blogi muuten (_mukavaa_ vaihtelua kun muuten tulee plärättyä vain noita muotiblogeja ajankuluksi)! :)

    Tykkää

  2. MacGyver!!!
    Vaikka Ritari Ässä oli kyllä mun eka aviomies – aikana jolloin en vielä itse osannut lukea vaan joku luki mulle sen sarjan tekstitykset… vai oliko se niin että sittenkin se auto oli kivempi. Saaks auton kanssa mennä naimisiin?
    Juuei, kyllä se on MacGyver!

    Tykkää

    • Ne hiukset <3 Itseasiassa mun eka siippa tais olla Mustanaamio, toka Zorro ja kolmas Batman. En näköjään uskonut yksiavioisuuteen pienenä haha!

      Tykkää

  3. Mä menen isona naimisiin joko Bruce Waynen tai James Bondin kans. Ehkä mielummin Brucen. Aina toisinaan tilalle tulee Jane Austenin luomat Mr Knightley, Mr Tilney tai kapteeni Wentworth. :)

    Tykkää

    • :D Hyvä lista! Varsinkin Bruce! Vaikka sun pitää sitten vaan hyväksyä se fakta, että salaisesti olen rakastunut Batmaniin ;)Mutta se on salaisuus!

      Tykkää

  4. Mulla on ”salasuhde” Bondi Vet -ohjelman eläinlääkärin Chris Brownin kanssa. Chris ei luonnollisestikaan ole itse tietoinen siitä, mikä on täysin merkityksetön sivuseikka. Chris on kaikkea sitä, mitä olen aina vierastanut miehessä: vähän liian kaunis ollakseen todellinen, superkiltti ja hänellä on vielä luonnokiharat vaaleat hiukset. (Oikeassa elämässä kiinnostuisin tummasta lievästä rentusta.)

    Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s