viikonlopun leffavinkki: frequently asked questions about time travel

”Katsotaanko joku leffa” kysyin Ändiltä.
”Joo katsotaan vaan..” se vastasi.
”Okei mitä katsotaan?”
”Mä löysin tällaisen elokuvan kun Frequently asked questions about time travel!”
”Say what? Mikä se on? Dokkari? Mä en kestä dokkaria hei! En nyt!”
”Ei ei, ku komedia, siinä on se tyyppi IT Crowdissa.”
”Eikö sulla ole mitään muuta, kun elokuvia, jossa on scifi-viittauksia?? Vois välillä katsoo ehkä jotain muutakin? Sitä sanotaan hei yleissivistäväksi. Sulla kun on vaan tuota scifi-sivistystä…”
”Eikun kamoon, katsotaan se! Se on kuulemma hyvä!”
”Hyvä on, mutta ensi kerralla mä valitsen elokuvan, ja sit sä katsot sen mun kanssa, tai sä itket ja katsot sitä – siis puhun nytten ihan mistä elokuvasta vaan! Se voi olla vaikka Sex and The City kakkonen. Mutta sähän katsot sitä mun kanssa! Tai itket! Ja katsot!”
”Okei.”

Älkää antako elokuvan nimen pelottaa teitä. Frequently asked questions about time travel on itseasiassa hyvä elokuva, ja jopa todella hauska. Vaikka se kuulostaakin .. tuota.. todella tylsältä. Kukapa nyt ei brittihuumorista tykkäisi? Jotenkin tämä muistutti aavistuksen Simon Pegg ja Nick Frost-elokuvia (Shaun of the Dead, Hot Fuzz etc), mutta heput ei olleet mukana elokuvassa – outoa. Elokuva sisältää aika paljon nörttihuumoria, mutta sanoisin, että tästä elokuvasta tykkää kyllä normaalikin ihminen (varsinkin kyynikot – koska elokuva kertoo kahdesta nörtistä ja yhdestä kyynikosta.)

Elokuva on hulvaton ja ehkä aavistuksen skitso. Ja siitä oppii muuten aika paljon aikamatkustelun ”säännöistä.” Mukana on mainioita näyttelijöitä ja tarina on itseasiassa aika mahtava. Niin ja sanoinko jo, että tämä on hulvaton? Kannattaa katsoa, kolme karkkia (koska kuva, jossa on neljä karkkia ei nyt jostain syystä halunnut toimia…)!

Ainoa ehkä pienempi huono juttu oli, että tämä kyseinen ihana biisi jäin noin viikoksi soimaan päähän. Joten syytän siis tätä elokuvaa, että kaverit on saannu kuunnella mun hoilaavan tätä biisia hienolla ja kauniilla lauluäänelläni. Bonnie Tyler siis ♥

2 thoughts on “viikonlopun leffavinkki: frequently asked questions about time travel

  1. En pidä Bonnie Tylerin biisiä ollenkaan huonona aivomatona, mulla jää joka kesä Jukujuku-maan mainoksen tunnari pyörimään päähän. Ja nyt kun sen taas muistin, niin koko sunnuntai menee taas ”niissä merkeissä”.

    Tykkää

    • Hahaha :D Onneksi mä oon hetkellisesti unohtanut Jukujuku-maan tunnarin… Kai se tuossa päivän aikana tulee mieleen.

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s