kuin norsu posliinikaupassa

Olenhan kertonut, että olen vähän kömpelö? Niin sitähän minäkin ajattelin. Taituroin tänään töissä vähän:

Olin livahtamassa vessassa käymässä, kun konttorissa oli aika hiljasta. Ja silloinhan pitäisi paikaltaan livahtaa suhteellisen ninjamaisesti. Paitsi Marianne tietenkin. Jotenkin olin sotkeutunut kuulokkeiden johtoon (mä onnistun), joten siinä kun ninjamaisesti nousin pöytäni ääreltä sattumoisin kompastuin johtoon jotenkin taitavasti ja vedin kuulokkeet äänekkäästi lattialle ja kynät ja paperit lensi vähän joka paikkaan. Ja mää vaan: NOOOOO!!!

Ajatelkaa nyt, että seuraava tapahtuu silleen slow motionina, kuten elokuvissa aina tapahtuu. Kaikki, siis joka ikinen konttorissa istuva ihminen käänsi katseensa minuun. Vierustoverini, siis suomalainen työkaverini repesi melkein totaalisesti – kesken puhelua. Yritin siinä sitten ninjamaisesti olla nauramatta ja kerätä äkkiä tavarani lattialta ja juosta sinne vessaan (koska hätä oli aika paha edelleenkin.)

Ainoa vaan, ettei sinne vessaan ihan noin vaan livistetä. Vessanovea ei muuten ole ehkä vuosituhanteen öljytty, joten sehän narisee niin kovaa, että sen oven kuulee ehkä Suomeen asti. Joten se siitä ninjamaisesta livistämisestä. Pikemminkin norsumainen.

Kaiken lisäksi Mandy, siis tämä suomalainen työkaverini nauroi niin paljon, että kyyneleet lensi, kun tuli takaisin vessasta. Siis nauroi mulle, ei mun kanssa. No mitäs meni valittamaan, että oli tylsä työpäivä. Kenenkään muun suupieli ei edes hivahtanutkaan. Kuivikset.

Että tällainen päivä. Ja tässä on syy, miksi vältän niitä sisustusliikkeiden posliini- ja lasiosastoja!

Lisäksi Mandy soitti vielä kotimatkalla ja jatkoi sitä nauramista. Mulle siis. Kiitos kaveri hei! Onneksi osaan tämän muitten piristämisen aika hyvin.

Click pic for source.

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s