13 tuntia unta ja omenaongelmia

Jos yöunet plus eiliset tirsat lasketaan yhteen nukuin varmaan yhteensä 13 tuntia. Mikä on kyllä epänormaalin paljon, kun on kyse minusta. Heräsin kuitenkin hyvin huilinneena, joten olen jaksanut jopa opiskella vähän. Olin jo hetken ajan menossa Java-ohjelmoinnin luennolle, mutta sitten muistin, että olen aavistuksen kipeenä, eli ei olisi hirveän kivaa mennä tartuttamaan muita. Joten pysytään sitten sisätiloissa, vaikka ulkona on kevään lämpöisin päivä tähän mennessä.

Ajattelin leipoa aamiaiseksi sconesseja, mutta sitten muistin taas sen, etten ole ihan terve vielä, joten ei kai olisi hirveän hygieenistä tarjoilla muille sconesseja, joihin olen hönkinyt bakteereitani. Sen teen ainoastaan vihollisilleni tai ihmisille, josta en tykkää. Kannattaa siis olla mun kaveri, or else! *insert iivöl laugh*

Joten aamupalaksi sai kelvata kaupasta ostettu oliivi-ciabatta, juustolla ja tomaatilla. Ja omenaa sen lisäksi. Olen sen verran laiska (outo?), että syön mieluiten omenani paloiteltuna. En jaksa purra kokonaista omenaa (ihan oikeasti siis) ja sen lisäksi omenan kuoret jäävät kiinni hampaiden väliin. Jos lähettyvillä ei ole veistä, jätän mielummin omenan syömättä.

Omena on muuten outo hedelmä. Sitä ei oikein voi syödä nälkäänsä, koska siitä tulee ainoastaan nälkäisemmäksi. Vai onko tämä joku mun ongelma vaan? No kuitenkin Atlantis-time ja sitten joudun varmaan hinaaman pehvani pankkiin. Yh, ei millään jaksaisi, mutta kai se on pakko!

Toivottavasti selviydytte maanantaista hengissä!

4 thoughts on “13 tuntia unta ja omenaongelmia

  1. Hyvä, et kuitenki saanu nukuttua! Sitä on kummasti uutta virtaa täynnä ku saa nukuttua kunnon yöunet :) ootko jo saanu sanoa migreenille jo heipat?

    joo, toi omena on jännä hedelmä. Jotenki mua häiritsee aina, jos junassa vaikka kaivan sen esiin syöden sitä välipalana. Kuuluu rouskis rouskis..ei appelsiineista tai banaanista kuulu sellasta..mutta lähes aina välipalana omena..vois vaikka kokeilla muuta välipalaa..vaikka päärynää, pähkinöitä, persikkaa..olisko sulla jotain hyvää ehdotusta? tuore ananas olis tietty huippu..mut se on vähä hankala.:P

    Maria

    Tykkää

    • Joo migreeni on *koputtaa puuta* poissa ainakin tällä hetkellä! Haha, joo siitä tosiaan lähtee hirvittävästi ääntä! Mä oon niin tylsä ihminen, et jos hedelmän syön välipalaksi se on melkein poikkeuksetta banaani. Muuten syön pähkinöitä usein välipalaksi. Miks ei ananasta? Pilkkoo sen vaan kotona valmiiks ja laittaa johonkin astiaan? :) Tai no, kanssamatkustajilla olis varmasti hauskaa, jos kaivat esiin kokonaisen ananaksen junassa ja alat sitä kuorimaan! :D

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s