just another manic monday – paitsi, että se oli aika tylsä.

Olen koko päivän istunut joko tietokoneen edessä kuola valuten pitkin leukaa, katsoen tyhjällä katseella näyttöä, tai sitten tein sitä samaa katsoen vanhoja Täydellisiä naisia ja Enterprisea. Eli olen istunut perseelläni, yrittäen ”levätä” koko päivän. Kukaan tosiaan ei sitten kertonut minulle, että tämä ”lepääminen” on todella turhauttavaa.

Joten päätin mennä pienelle happihyppelylle. Siis ihan vaan korttelin ympäri. Mutta meninpäs sitten hieman pidemmälle. Ja vielä hieman pidemmälle. Ja jossain vaiheessa jäin tuijottelemaan taivasta ja ihmettelemään kahta kirkasta tähteä. Ändi sanoi, että ne oli jotain lentokoneita. Minä sanoin, että ne oli planeettoja. Joten jouduin sitten lataamaan Google Sky Mapin, jotta saisimme selville, kuka oli oikessa ja kuka väärässä. No tottakai minä olin oikeassa, Jupiter ja Venushan ne siellä taivaalla melkein vierekkäin.

Tosin tässä vaiheessa tajusin jo jalkojen tutinasta ja hengästymisestä, että voimat oli loppu. Ja olimme jo aika kaukana kotoa. Jotenkin sain itseni psyykattua kotiin, vaikka tekikin mieli mennä makaamaan jonnekkin ojaan matkan varrella. Tai melkeinpä vaa romahtaa keskelle tietä toivoen, että joku kiltti sielu kuskaisi mut kotiin. Mulla ei taida olla yhtään voimaa jäljellä tehdä yhtään mitään enää. En edes jaksa tehdä ruokaa itselleni. Tajusin muutenkin, etten ole syönyt melkein mitään koko päivänä paitsi aamupalan. Olen siis ollut aivan liian kiireinen kuolatessa.

Siis apua, miten sitä saatiinkaan aivot toimimaan? Nyt riittää tää kuolaaminen. Missä se sohva on, jotta voisin parkeerata siihen katsomaan jotain leffaa tai sarjaa… vaikka sitten niitä desperaadoja kotirouvia. Ensin pitää jotenkin hinautua pari metriä tuohon sohvaan? Konttaaminen kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta.. Jos ei tää flunssa ole huomiseen menossa poissa, taidan ihan oikeasti kuolla tylsyyteen. Voiko tylsyyteen hei kuolla? Jos yhtään enempää istun tuossa sohvalla, perse tulee sammaloituu kiinni siihen ja hämähäkit peittää mut seittiinsä..

Kiva. Nyt tulen näkemään painajaisia noista hämähäkeistä. Hämähäkeistä puheenollen, katsokaa mitä Ändi löysi viime vuonna keittiöstään, missä mä istuin dataamassa vuorokauden ympäri. Siellä se bunkkas mun selän takana. Ruotsissa siis. Ei missään etelässä tai Afrikassa. Muistuttakaa mua, etten ikinä matkusta maahan, jossa on suuria hämähäkkejä – tosin, ihan kun mulla olisi edes varaa nyt lähteä yhtään minnekkään.

Ja monologi lähti käsistä taas. Hei hauskaa illanjatkoo kaikille!

Katsokaa vielä tämäkin – ettei hämähäkit aiheuta painajaisia teille myös. Tosin varoituksen sanat, ellet omista huumorintajua suosittelen, ettet klikkaa tuota viimeistä linkkiä.

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s