viikonlopun leffavinkki: rocky horror picture show.

Vihdoinkin voin ottaa pois Rocky Horror Picture Shown mun ”hävettää, mutten ole nähnyt näitä elokuvia”-listalta. En edes tiennyt, että kyseessä olisi musikaali (hups). Mulla on vähän viha-rakkaussuhde musikaaleihin. Ne ovat joko ihan hirveitä, tai aivan mahtavia. Luulin, että tämä olisi hirveä. Mutta loppujen lopuksi sie olikin jollain tavalla aivan sairaan mahtava elokuva, tosin todellakin aika.. skitso.

Tim Curry, joka siis näyttelee pääosaa, on aina ollut mun hate-listalla. Ehkä siksi, koska se oli Tim, joka on aiheuttanut mulle pelle-kammon, kun näytteli erästä tiettyä Pennywisea. Tosin nyt joudun kyllä vähän syömään sanojani (om nom nom), sillä Curry oli aivan törkeän mahtava Rocky Horrorissa! Siis varasti koko shown mennen tullen! Ihan vaan hänen takia suosittelen, että katsotte tämän – vaikka musikaalit olisikin perseestä mielestänne.

Tosin pakko mainita tähän, että jopa Ändi, joka siis on vannoutunut scifi-löver ja musikaalien vihaaja tykkäsi tästä elokuvasta. Neljä karkkia!

Huh huh, muuten mikä hiton päivä tänään oli töissä. Migreeniä heti aamusta, mutta koska on pakko tienata vähän rahaa, niin oli vaan pakko raahautua töihin. Jos eiliset kolme tuntia tuntui kolmelta vuodelta, tämä päivä tuntui ikuisuudelta. Ajatus ikkunasta hyppäämisestä kävi mielessä, silloin ainakin migreeni olisi hellittänyt – koska koko kroppaan sattuisi ihan tajuttomasti. Ja taas vaihteeksi vietän lauantai-iltaa kotona yksin tekemättä yhtään mitää, sillä aikaa kun kaikki muut tuntemani ihmiset juhlivat. Vali vali. Säälikää mua edes vähän.

Eniten kaikesta ottaa taas vaihteeksi päähän se, kun kaverit kerätäävät rahaa jonkun synttärilahjaa varten. Niin keneltäköhän ei kysytä taas vaihteeksi? No multa, niinkun aina.. Ihan kaikkien tällaisten juttujen kanssa menee aina ihan samalla tavalla. Mariannelta ei kysytä yhtään mitään. Mariannea ei ole olemassa. Kuka on Marianne? Eniten vituttaa, ettei edes Ändi voinut tästä sanoa mulle mitään. Tattista vaan ihan mielettömästi. Sanoinko jo, että mua vituttaa ihan äärettömästi? No onneksi en ole edes menossa sinne pippaloihin, niin ei tarvitse hävetä silmiä päästä. Tulee siis väkisinkin hieman forever alone-fiilis. Säälikää mua, ihan oikeasti!

Ja sillä aikaa, kun säälitte mua, voitte katsahtaa Dark Shadowsin traileria, jota odotan kuin kuuta taivaalta!

Toivottavasti teillä kuitenkin on kivempi lauantai!

2 thoughts on “viikonlopun leffavinkki: rocky horror picture show.

  1. olet tosiaa ollu tynnyrissä kun et oo tuota rockya nähny, onneksi korjasit vihdoin tuon virheen. ite oon tykänny tim currysta jo pitkän aikaa, melkee aina on sellanen koominen pahis. tosin gabriel knight -peleissä oli pelaajahahmon ääniroolissa. ja pari viikkoa sitte katoin maa kakkosta ni siinä oli tuo herrasmies myös. mut siis… jos sua kiinnostaa nyt enemmän musikaalit niin mun mielestä pieni kauhukauppa (little shop of horrors) -leffan 1986 -versio on kanssa hyvä.

    Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s