home sweet fucking home

Oli ihan oikeasti tarkoitus nukkua kauan tänään, sillä olin eilen niin finaalissa. No milloin sitten heräsin? No kello viideltä! Eli keskellä yötä! Whattaa? Lisäksi heräsin ihan hirvittävään nälkään, joten menin syömään voileivän. Siinä sitten istuin tunnin ja selailin Twitteriä. Onneksi nukahdin vähän ajan päästä.. Kunnes heräsin taas kahdeksalta. Siis whattaa?

Löysin eilen uutta jugurttia kaupasta, ja sitähän oli ihan pakko kokeilla. Nimittäin ananas-kookos-jugurttia. Koska se maistui mielestäni ainoastaan ananakselta, sirottelin päälle lisää kookoshiutaleita ja auringonkukansiemeniä, sekä gogimarjoja (joo tiedän, yllätys – ne on vaan niin hyviä – ja mukamas terveellisiäkin!) Mutta sanotaan, että uusi jugurtti saa kuitenkin 3,5 pistettä viidestä mahdollisesta. Oli se kyllä hyvää, ihanan kesäistä! Tosin muistin vasta juuri ennen syömistä, että mulla on viime aikoina ollut ongelmia ananaksen kanssa. Mutta selvisin onneksi ilman kirvelyä ja kutinaa kurkussa.

Tänään olisi tarkoitus viedä vähän mun tavaroita kotiin. Olen hengaillut ihan liian kauan Ändin luona, nyt olisi tarkoitus olla ihan kotona. Yksin. Mun omien tavaroiden keskellä. Mun vaaleanpunaisten tavaroiden ja kosmetiikan ja kynsilakkojen kanssa. Ja hiljaisuudessa. Ja nukkua hienoissa lakanoissa. Ah ihanaa!

Ja aurinkokin paistaa, eilen olin ulkona ”nahkatakissa” ja näin jopa pari perhosta! (Jotka tietenkin lensivät pois, ennen kun ehdin ottaa niistä valokuvaa.) Juuri nyt elämä tuntuu siedettävältä. Onko kevät jo tullut Suomeen?

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s