apua! jääkaappini söi safkani!

Kävin suurostoksilla tänään, koska sain palkkani. Hyppäsin pyörän selkään ja pyöräilin extrarundin ympäri kaupunkia ja menin mun lempparikauppaan. Koska siellä on halpaa. Kävelin siellä ympäri hyllyjä ja pomin mukaan kaiken maailman vihanneksia ja hedelmiä ja erikoistarjouksessa olevia hyviä juttuja. Kaksi täpötäynnä olevaa muovipussillista herkkuja ja rahaa meni sellaiset 300 kr (ruoka on huomattavasti halvempaa Ruotsissa, kun Suomessa – tietääkseni.. ainakin Helsingissä. Tai sitten se on vaan tuo kauppa joka on niin mainio!) Tulin kotiin ja söin eiliset sapuskat ja lähdin töihin. Tulin muutaman tunnin päästä kotia ja etsin illallista/iltapalaa jääkaapista ja jääkaappi näyttää tältä:

Ja mää vaan: MISSÄ MUN SAFKAT ON? Siis kolmensadan kruunun edestä ruokaa ja missä se on? Missä? Kaksi muovipussillista? MISSÄ? Mä en ymmärrä, söikö mun jääkaappi mun sapuskat? Oliko tää niinkun sen kosto, kun olen pitänyt sen ihan tyhjänä parina kuukautena? Häh? Mikä juttu tää on? Kuka pölli mun safkat? KUKAAA?

No mitä söin iltapalaksi? No nuudeleita. Miten tää mun arkipäivä onkaan näin säälittävä?

PS. Keskiviikkona tapahtuu jotain jännää!

8 thoughts on “apua! jääkaappini söi safkani!

    • Emmä tiiä! Ne vaa PUFF! Poissa? Joko unohdin ne kauppaan, tai piilotin ne jonnekkin muualle tai sitten joku ihan oikeasti kävi syömässä ne. Mä kerron sitten keskiviikkona, leikin suurbloggaajaa jolla on salainen projekti meneillään!

      Tykkää

      • Mutta mun takavarpaat hikoaa ku jannittaa mita keskiviikkona tapahtuu!

        Ruokatarvikkeiden mysteeri hammentaa kans. PUFF! Ehka se oli kissa, ne tekee tommosia juttuja.

        Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s