all pain, still no gain

Ajattelin aloittaa päivän hyvin. Eli juoksulenkillä. Ulkona. Koska en jaksanut pyöräillä salille (1 km, liian pitkä matka aamulla.) Joten eikun juoksukamppeet päälle ja ylös, ulos ja lenkille. Ensinnäkin puhelimen gps ei toiminut, joten en voinut pitää RunKeeperiä päällä. Hmph. Sitten se alkoi luistaa se juoksu. Kokonaisen 2 minuuttia, kunnes alkoi sattumaan ihan tajuttomasti joka paikassa. Jaksoin vetää vielä noin 3 minuuttia kunnes reisiin sattui jo niin paljon, ettei siitä juoksusta tullut yhtään mitään. 5 minuuttia? Whattaa? Lisäksi sain melkein astmakohtauksen? Miten tämä nyt näin meni?

Alkoi ottaa niin paljon hattuun, että kännyin takasin kotiin. Reipas ihminen olisi sentään mennyt lenkille. Hmph! Paskanmarjat. Kotona tein puuroa ja latoin päälle banaania, kookoshiutaleita ja hunajaa. Tuli muuten todella hyvää!

Miksi muuten suutun itselleni, jos en pysty juoksemaan? Siis, ihan oikeasti mua ottaa nyt ihan tajuttomasti päähän tämä, etten ollut niin hyvä kun esim viime kerralla! Yleensä pystyn heittämään läppää siitä, miten tajuttoman huono olen. Mutta tänään mun tekee vaan mieli vetää itseäni turpiin. Lisäksi kärsin iltaisin nykyään levottomista jaloistakin. Ja kun mä tarkoitan levottomat, niin ne ovat levottomat deluxe. Ja tulessa. Tekisi välillä mieli ottaa lusikka ja sahaa ne jalat irti sillä lusikalla. Onko tämä normaalia?

Pitäisikö mennä nukkumaan takasin ja herää uudestaan, jospa se päivä siitä paranisi? Onko tänään joku salainen maanantai tai jotain? Häh?

Mainokset

4 thoughts on “all pain, still no gain

  1. nii no nii… ensimmäinen vinkki minulle siitä failaamisen mahdollisuudesta tuli siinä vaiheessa, kun jotenkin järkeilit että kun ei jaksa pyöräillä niin paremmin jaksaisi juosta :D yleensähhä se on juuri päinvastoin. toki kuntoilumielessä tuo juoksu oli parempi valinta… jospa se sitten seuraavalla kerralla menee paremmin :)

    Tykkää

  2. Itse en aamulla jaksa juosta, jos en vähän syö jotain alle, koska verensokerit on ihan nollissa. Eli vaikka tuoremehua tai yhden leivän tai rusinoita tai jotain.. :) ja kunnon aamupala sitten lenkin jälkeen tietty. Pitäiskö sunkin kokeilla?

    Tykkää

    • Joo tänään söin puuroa ja odotin vähän aikaa kunnes menin juoksemaan, huomattavasti paremmin meni :P Mutta tuota mehua voisi tosiaan kokeilla, niin ei tartte odottaa hirvittävän kauan, kunnes voi lähteä lenkille :) Kiitos siis vinkistä! *lähtee ostamaan tuoremehua*

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s