viikon ♥ ihanat: neonkeltaisia laukkuja, jelly beanseja, batmania ja ihania ihmisiä.

Viikon ihanat on ollut parin viikon aikana öö.. Spring Breakilla. Koska mulla ei yksinkertaisesti ole ollut aikaa (lue jaksa) surffailla ympäri interwebsiä (tai sitten unohdin parhaimmat jutut.) Jotain olen kuitenkin löytänyt! Näillä mennään tällä vikolla!

Tällä viikolla kuolaan seuraavia tavaroita:
Oranssia kynsilakkaa – Models Own.
Uusia lukulaseja – koska lukulaseja on kiva olla monia erilaisia (sitäpaitsi on todennäköisempää, että löydän ne, jos niitä on useampi..)
Batman-korua (na na na na na na na na na naa bätmään) – Batvault.com
Jelly Beanseja – koska ne on hyviä! Ja koska olen ollut melkein viikon ilman mitään hyvää. Paitsi pari hassua lakupalaa töissä – koska duunikaveri tarjosi. Koska minä olen ihana ja puhun kuten muumit! (Ja ainoa, jolle lakritsi kelpasi. Jätemyllygeenit, tiedättehän.)
Käsirasvaa – Mun lemppari on tämä L’Occitanen versio.
Hienoja korviksia – Mango.
Namilta tuoksuvaa suihkugeeliä!
Neonkeltaista, tai sitruunankeltaista laukkua. Koska kevät. (Tosin haluan vähän halvemman, kun tuon kuvassa olevan. Tai aika paljonkin halvemman. llmainen olisi ihan kiva!)
Matkan jonnekkin. Ihan minne vaan. Nyt. Heti. Kiitos.

Ou mai gaad! Mä en jaksa odottaa enää? Voisiko joku vähän pikakelata aikaa The Dark Knight Rises elokuvan ensi-iltaan? Pritti pliis?

Tämä Facebook-keskustelu. Hahah! ♥ First World problems memet. Jotkut ovat sairaan hauskoja ja niin totta. Pistää kyllä hieman miettimään, mistä me täällä länsimaissa oikein valitammekaan. ♥ Kolari vedessä. ♥ Palkka! Jee, nyt voin ostaa vähän ruokaakin ja ehkä jonkun uuden kynsilakan! Tai ehkä en! ♥ Viikon wtf? ♥ Sinkkuelämä-sarja on ihan samalla tasolla, kun Star Trek. Siis epätodellinen. Lukekaa tämä. ♥ Pitkä Skype-puhelu maailman parhaimman Helin kanssa. Ihan kun olisimme istuneet jommankumman keittiössä, kahvia juodessa ja juttelemalla ei mistään tärkeästä. Ihan niinkun silloin, kun asuimme melkein naapureina. Ihanaa! ♥ Se tunne, kun vihdoinkin alkaa oppii tuntemaan porukkaa duunissa, eikä tunne itseään ihan ulkopuoliseksi. ♥ Ja se fiilis, kun tietää, että vihdoinkin mulla on joku hyvä tyyppi täällä Örebrossa, jolle voi soittaa vaikka keskellä yötä. ♥ Vapaa viikonloppu. Ei töitä (paitsi koulujuttuja.) Eikä mitään muita pakkoja. Ihanaa! ♥ Mun galaksikynnet, oon mä niistä edelleenkin aika ylpeä. ♥ Blogin toinen arvonta, johon on osallistunut huimasti enemmän lukijoita, kun voinut kuvitella, veikkasin yhtä-kahta osallistujaa! Ja miten ihania kommentteja olette pistäneet! Ihan kun turpiini olisin saannut, paitsi hyvällä tavalla! Olette aivan ihania, muistakaa se! Vielä ehtii mukaan!♥ Olettehan lukeneet mun nörttitarinan, täältä näin? ♥

Viikon ei todellakaan ihana juttu:
Tänään satoi räntää noin minuutin. Se ei todellakaan ollut kivaa. I had it coming right? Ja se, että Örebron ainoa elokuvateatteri ei ota tänne mitään kivoja elokuvia. Vaan lastenleffoja ja kaikki paskat leffat. Yh pyh.

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s