vaaleanpunaisia työkaluja ja pääsiäistipuja.

Tänään ei sinänsä ole tapahtunut mitään erikoista. Kävin Tinan ja Saran kanssa fiikaamassa ylihintaista kahvia. Juteltiin niitä näitä ja söin yhden macaronin (oujee olen ihka aito bloggaaja – tämänkertainen versio oli huomattavasti parempi, kun edellinen.) Sitten kiiruhdettiin äkkiiäkkii mun luokse, koska Ändi oli luvannut auttaa Tinan pyöränkumin vaihdossa. Näytti aika vaikealta puuhalta.. On se outoa, että herra auttaa kyllä muita pinteessä olevia neitokaisia, mutta ei ikinä mua (mun edellisen pyörän kumi oli paskana noin vuoden – sain lopulta uuden pyörän koska herra ei sitä pyörää ikinä korjannut – pitäisi joo oppia itse vaihtamaan joo!)

Eikö mulla ole muuten maailman cooleimman työkalut? No on! Kuva lainattu Saralta.

Sen jälkeen sitten äkkiiäkkii töihin. Siellä oli jo sen verran hiljaista tällä kertaa – joten vietin suurimman ajan piirtäen todella kauniita öh.. tipuja? Ja pääsiäispupuja. Ja rosvon. Ja noita-akan. Ja munia! Tein kyllä suuren poikkeuksen tämänkertaisissa puhelinpiirrustuksissa – yleensä piirrän vaan jotain klumeluureja.

Yksi hauska juttu tosiaan tapahtui töissä. Tutustuin siellä erään toiseen suomalaiseen tyttöön, joka on ollut samalla ala-asteella kun mä Helsingissä!  – Tosin hän oli muutaman vuoden mun jälkeen. Hassua, Örebrossa siis! On tämä maailma kyllä aika pieni paikka välillä!

PS. Vielä on sellainen tunti aikaa osallistua kilpailuun!

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s