kultakalamuisti.

En ymmärrä. Siis itseäni taas vaihteeksi. Joka ikinen kerta, kun varaan pesutuvan, varaan sen kello kahdeksalta aamulla. Ja joka ikinen kerta, kun herätyskello soi kahdeksalta aamulla kiroan omaa tyhmyyttäni. Miten, siis miten, en vaan ikinä voi oppia, että voin esimerkiksi ottaa sen vuoron, joka alkaa kello 11? Häh? Miten sevoiolla niin vaikeaa? En mitenkään voi ymmärtää. Seuraavan kerran, kun joku kuulee mun sanovan, että pitää varata pesutupa, voisiko joku kiltti sielu muistuttaa minua siitä, etten VAAN OTA SITÄ KAHDEKSALTA ALKAVAA VUOROA. Tosin tuttavapiirini on nauranut tästä minulle jo melkein kaksi vuotta. Jotenkin minusta tuntuu, että he eivät mainitse tästä yhtään mitään, jotta saisivat päivän naurut, kun narisen taas vaihteeksi omaa tyhmyyttäni ja kultakalamuistiani. Mmm. Sadistit.

Sitäpaitsi, taisin eilen vetää vähän liian kovaa salilla. Rääkkitreeni aiheutti hirvittävät treenikivut. Joten tällä kertaa oli extrakivaa pestä pyykkiä ja ravata rappusissa noin viisituhatta kertaa. Siis todella kivaa. (Tuo oli sitten sarkasmia, jos joku ei ymmärtänyt – se oli suorastaan perseestä..)

Muuten tämä päivä on ollut taas niitä totaalisen tylsiä päiviä. Mua on alkanut ahdistaa koko tää juttu vuokranantajan kanssa. Tiistaina soitin hänelle, ja hän lupasi soittaa takaisin minulle, kunhan on käynyt tarkastamassa kellarin. En edelleenkään ole kuullut hänestä yhtään mitään ja musta on suorastaan vittumaista, että MUN pitää soittaa hänelle. Pelkään jo pahoin, että tästä tulee vuosituhannen juttu. Miksi näin käy aina mulle? Siis olisi ihan oikeasti voinut kerrankin tapahtua jollekkin muulle, paitsi mulle. No annan vuokranantajan nyt kaivaa sitä omaa hautaansa ja maanantaina on helvetti irti sitten, jos ei tyypistä kuulu mitään. Mutta kuitenkin ahdistaa niin tajuttomasti!

Lisäksi mua ottaa niin kaalin mun uudet naapurit (jotka ovat siis syy siihen, että kellaritilani tyhjennettiin…) He ramppaavat portaissa aamusta yömyöhään. Siis heti aamusta pamautetaan ovea ja sitten sitä jatkuu koko päivän aikana. Siis gnaah. Onko sitä ovea ihan pakko siis pamauttaa kiinni?

Kuitenkin. Koska päivä meni loppujen lopuksi päin sanonko mitä, niin peruutin jopa päivän treenit. Ei jaksa, ei kiinnosta, ottaa päähän. Ajattelin katsoa pitkästä aikaa jonkun elokuvan ja tehdä jotain hyvää ruokaa. Ja ahdistua siitä, että olen töissä koko viikonlopun. Ja ulkonakin on harmaata ja sateista. Siis blääh mikä päivä.

Ainakin mulla on hienot kynnet (vaikka onkin aika huono kuva). Se on sitä Confetti-lakkaa. Tosin pohjalla on Dependin mustaa, sillä tuo confettilakka oli ihan läpikuultavaa. Ja tuossa on muuten 4 kerrosta sitä Confettia. Aika harvassa oli confetit. Mutta kyllä mä kuitenkin tykkään, voisin kuvitella tämän näyttävän hyvältä esim jonkun pinkin lakan kanssa. Tosin tätä menoa, olen käyttänyt tuon Confetin kahdella käyttökerralla.. koska sitä pitää laittaa noin puoli pulloa kerralla.

Kuitenkin toivotan kaikille kivaa perjantaita ja alkavaa viikonloppua! Kyllä tämä tästä. Sitten joskus.

4 thoughts on “kultakalamuisti.

  1. Voisit vaikka kirjoittaa itselles lapun jääkaapin oveen, että varaisit seuraavan kerran ajan VASTA klo 11 etkä heti aamutuimaan..Jostain kumman syystä tollasista voi tulla tapa. Omituisia tapoja tai ei :D esimerkiksi mulla on tietty rutiini aina aamusin herättyä: ensin vessaan, naaman pesu, suihkuun sitten kahvin keittoon/aamupalan tekoa ja sen jälkeen esim. tukan kuivaus/meikkaus.viimesenä vaatteet päälle ja eväät messiin..menoks! :P tai salilla tulee tehtyä tietyssä järkässä jotkut liikkeet..

    Toi kynsilakka on kivan näköstä, jotenki sopis hyvin vaikka pe-illan menoihin ;D

    Maria

    Tykkää

    • Joo lappu oveen, ehkä ulko-ovi on parempi, kun mun jääkaapin ovessa on niin paljon roinaa, että se hukkuisi tuonne muitten lappujen sekaan :P Joo mulla menee aamurutiinit ihan samalla tavalla hehe.

      Hehe niinpä! Varsinaiset bilehilekynnet höhö.

      Tykkää

    • Joo onhan se kiva! Kunhan vaan nyt olisi kuivunut jo nuo kerrokset, en millään jaksanut odottaa siinä kerroksien välissä, että kuivuisivat :P

      Haha kiitos! ;D

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s