teräsmie.. eikun nainen.

Kulunut viikonloppu saattoi olla elämäni tylsin. Siis lähinnä työn takia. Ja myöskin sen kannalta, että treenipaikkani sulkee ovensa viikonloppusin kello viideltä. Eli silloin kun minä vielä istun töissä. Hööh. Eilen halusin jo puoli kymmeneltä mennä nukkumaan, mutta Ändin mielestä olisin silloin ollut liian mummo – joten just ja just sain itseni pidettyä hereillä jopa tunnin ja menin siis todella aikaisin nukkumaan. En ole ehkä elämäni aikana ikinä ollut niin poikki, kun eilen olin.

Tänään tosiaan sain itseni salille jo sika-aikaisin (eli kello kymmenen – mulle se on aikaisin!) Tosin, taisin olla siellä ihan liian vähän aikaa (puolitoista tuntia), olisin kevyesti voinut viettää siellä vielä yhden extra tunnin. Sen verran paljon patoutumia viikonlopun jäljiltä. Lisäksi olen ehtinyt katsoa jopa yhden jakson Star Trekkiä tänään. Niin ja soitettua vuokranantajalle. Vihdoinkin sain peukaloni otettua sieltä perseestä ja tuon helvetinpuhelun tehtyä. Kaikki tuollaiset veemäiset puhelut sun muut kannattaa ehdottomasti soittaa just silloin, kun on jonkinlainen adrenaliinikicki päällä, koska silloin tuntee itsensä Teräsmieheksi.. tai siis naiseksi. Suhteellisen hyvin meni puhelu, vaikkakin edelleenkin ottaa päähän, että tyyppi sanoi soittavansa mulle, eikä siitä kuulunut mitään ja loppujen lopuksi mun piti soittaa hänelle. No, nyt vaan odotetaan sitten, mitä saan korvaukseksi. Veikkaan, että jonkun hikisen euron. Olisi siis niin mun tyypillistä tuuria… Sittenhän se on vaan game on ja varsinainen sota käynnissä.

Ja nyt eikun pyöräilemään kotia kohti, heittämään sotamaalaukset naamaan ja polkea töihin. Vaikka sainkin suurimman osan aggressioista purettua salilla, mulla on niitä roppakaupalla vielä lisää – koska maanantai. Lisäksi tänään satoi lunta. Voisi jo toi sääkin jo päättää, että ollakko kevät vai ollakko talvi. Ja kohta on jo toukokuu – eli melkein kesä. Haloo, onks valoo?

Tähän vielä päivän biisi:

Jeba, hauskempaa maanantaita teille!

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s