meinasi käydä vanhanaikaisesti.

Ajattelin, että tällä kertaa aloitan lukemisen tenttiin ajoissa. Koska haluan siis  todellakin selvitä hengissä siitä h*lvetin Java-tentistä. Olin ihan varma, että ensi viikon perjantaina olisi ollut hoo-hetki. Menin tarkistamaan lukujärjestystä, katsoakseni olisikohan meillä ollut joku luento, jossa mennään läpi kaikki tenttiin tulevat jutut. No arvatkaapas kerran sainko ihan totaalipaniikin (lue paskahalvauksen), kun huomasin tentin olevan jo tämän viikon perjantaina? No sanotaan näin, että JOO! Joten istuinpas sitten koko illan töitten jälkeen paniikkiopiskelemassa.

Mitä jos mä en olisi mennyt katsomaan sitä lukujärjestystä? Nii-iin. Olisi kyllä taas käynyt niin vanhanaikasesti, että huh huh. Eli nyt voin siis sanoa heippa hei ”sosiaalinen elämä” tämän viikon aikana – nyt pitää opiskella aamusta illasta ja mieluiten öisin myös. Voihan huokaus Marianne, milloin aiot oppia pitämään huolta tenteistä? No en näköjään ikinä. Opimmeko tästä mitään? Todennäköisesti emme yhtään mitään (kuten aina)!

Ainoa hyvä puoli perjantaisessa tentissä on se, että minun ei tarvitse… tai siis en pysty menemään hammaslääkäriin. Voi voi, kuinka surullista (tämä oli siis sarkasmia – kuka nyt hammaslääkäriin vapaaehtoisest menee? Paitsi ehkä ystäväni Jenny…) Miten mulla voi nyt jo olla hammaslääkäri, kun olin siellä eilen? Tai siltä siis tuntuu.

Jos joku muuten ihmettelee, missä aamupalani on… Niin voin sanoa, että tilini on sen verran finaalissa, että syön nykyään aamupalaksi kaurapuuroa omenahillon kanssa. Ja sitä olen syönyt jo viikon ajan. Koska muuhun ei yksinkertaisesti ole varaa. Olisi jo palkka, yhyy!

Nyt päivän kymmenenteen murheeseen… Ehdinkö mennä salille treenaamaan vai en? Treenistä tulee pirteämmäksi? Eikö vain? Häh? Oliko se niin? Ehkä mä voin opiskella salilla? Kirja mukaan vaan? Miten mä nyt tällä tavalla taas tunaroin? Miksi aina minä?

Translation: I’m confused again – as always. No surprise there, right?

4 thoughts on “meinasi käydä vanhanaikaisesti.

    • Ite voit olla seniili apina! :D Kiitos, no nyt ku mä menin munaamaan tuon tenttijutun niin oon aika kiireinen ihminen tällä viikolla, kyllä se sitten siitä helepottaa! Laitan kohta! Kramis!

      Tykkää

  1. Onnea tenttiin! Ja oonkin ihmetellyt tota aamupalajuttua :D ei kyllä mikään ihme, aika tuttu tilanne itsellekin, on tää opiskelijaelämä niiin ihanaa!

    MUTTA, arvaa mikä on sen sijaan aika ihanaa?! Voitin sen sun järjestämän arvonnan tässä joku aika sitten, ja tänään vihdoin sain käydä hakemassa palkinnon Postista! Pakko sanoa, että kyllä nosti hymyn huulille, jo pelkästään se tilanne kun postivirkailija ei meinannut löytää ensin koko kirjekuorta, ja löydettyään totesi, että ”taitaa olla jotain kivaa sisällä noista teksteistä päätellen” :D Yllätyskin oli ihana, KIITOS ♥

    Tykkää

    • Kiitos, onnea tarvitaankin siihen tenttiin ^^ Joo no vielä viikko palkkaan, sitten teen jonkun kunikaallisen aamiaisen! (Ja loppukuukauden vedän taas kaurapuuroa…)

      Hihi, mietinkin jo, että tulikohan se ikinä perille. Onneksi tuli ja onneksi paketti teki tehtävänsä, eli olehyvää :) Kivaa, että tykkäsit. Ja kiva postivirkailija hehe!

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s