hei, me luomuillaan taas!

Pitkästä aikaa sain vähän vaihtelua aamupalaani – nimittäin löysin mustikkahillon jämät jääkaapista (ei tosin ollut mun jääkaappi höhö.) Tuo luomumustikkahillo on aivan taivaallista! Ja muuten söinpäs muuten luomupuuroakin. Woop! Vuoden hyvä teko tehty.. Tosin eikö luomutuotteiden pitäisi olla lähituotettua? Puuro on ainakin Suomesta (! Eli melkein Eloveenaa!) ja mustikkahillopurkissa lukee, että marjat on Pohjoismaista. Tai no, luomubanaanit tuskin on lähituotettua, ehkä tuo oli vähän tyhmä kysymys (vaikka äiti aina sanoi, ettei tyhmiä kysymyksiä ole olemassakaan!)

Muuten olen ehtinyt käydä salilla tänään – jei, maanantaiangstit on hyvä purkaa salilla, ei mikään ihme, että tunnen olevani aina joku supernainen salilla maanantaisin. Vedin jopa 35 minuuttia elliptisellä crosstrainerilla – ihan vaan siksi, koska halusin olla way parempi, kun Ändi (joka on vetänyt 10 minuuttia sillä ja sitten jätkä melkein kuoli sen jälkeen – mohahaha!)

Tähän asti olen siis treenannut jotain ehkä kaksi kuukautta, enkö vain? Miksi mä en sitten näe yhtään mitään tuloksia missään? Syön suhteellisen hyvin, namia vaan vähän lauantaisin, liikun noin 4-5 kertaa per viikko. Tulos = – 1 kg. Kamoon, missä mättää? Olen luvannut itselleni, etten missään nimessä alkaisi stressaamaan tästä – eli painonpudotuksesta. Mutta olisi edes vähän kivaa, jos näkisi jotain lihasta muistuttavaa juttua esim käsivarressa ja laihtuisi vähän enemmän, kun yhden gramman per puolivuotta. Raivostuttavaa!

Nyt takaisin oppimaan tekemään GUIa javalla ja kahvinjuontiin – kohta töihin yhyy! Mukavaa maanantaita!

2 thoughts on “hei, me luomuillaan taas!

  1. Lihas paina enemmän kuin läski. Kun läski korvautuu lihaksella, paino kasvaa. Siksipä puntari onkin vähän huono mittari. Mittanauha, vaatteiden löystyminen tai sitten masiinalla tehty rasvaprosentin mittaus on parempi.

    Tykkää

    • Niinhän se on. Mä oon vaan niin kärsimätön, etten oikein jaksa odottaa, kunnes jotain tapahtuu, jotta sen tuntee vaatteissa.. hehe. Tosin en kyllä mielestäni ole huomannut mitään vaatteissakaan – mun farkut esim menee yhtä huonosti päälle nyt, kun silloin kun aloitin reenit. Höh.

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s