tätioireita

Mun duunikaverit on kyllä niin ihania. Kun (tietenkin ääneen) sanoin, että mä saan ihan hirveitä kuumia aaltoja (siis sellainen fiilis, kun olisin tulessa) niin he vaan vinoilevat siitä, että kuinka vanha oikein olenkaan. Nii-iin. Ja nyt he kutsuvat minua Marianne-tädiksi. Eli joko olen saannut todella ärsyttävän kuumeen, joka aiheuttaa ihan hirveitä kuumia/kylmiä väreitä, tai sitten mulla on vaihdevuodet. Oujee. Tää on muuten perseestä.

Olen kyllä sen verran väsynyt juuri tällä hetkellä, että taidan vaan syödä, katsoa muutaman Beavis and Buttheadin ja sitten mennä nukkumaan. Onneksi huomenna on vapaapäivä. Ja koska mut nykyään tunnetaan tätinä, niin voin ihan hyvällä omatunnolla mennä nukkumaan kymmeneltä illalla.

Kuka muu tykkää Beavis and Buttheadista? Öhöhöhöhö.. Ihan mahtavuutta, että tuli uusia jaksoja viime vuonna! Eikö vain? Eikö?

4 thoughts on “tätioireita

  1. Mulla oli kuumia aaltoja tuossa vähän päälle parikymppisenä. Öljynvaihdot oli alkanu kymmenen vuotta ikaisemmin ja jostain syystä siinä kohtaa oli parin-kolmen vuoden ajanjakso jolloin koin kuumia aaltoja, aina tiettyyn aikaan kuukaudesta. Hiki pukkas pintaan kun aalto oli vähän aikaa ollut päällä. Muistan silloin lähteneeni joskus koulustakin kesken päivän, kun oli niin uitettu olo.

    Tykkää

    • Niin voihan se olla sitäkin.. tosin en kyllä tällaista ennen ole koennut. On tää naisena oleminen kivaa välillä … :/

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s