laiskan likan elämänohjeet: vapaapäivät

Koska mulla oli vapaapäivä, päätin jo herätessäni (puoli seitsemältä..), että tänään en muuten aio tehdä yhtään mitään. Joten en sitten tehnyt yhtään mitään koko päivän aikana. Paitsi sellaisia asioita, mihin mulla ei ”mukamas” ole ollut aikaa viime aikoina. Kuten esimerkiksi katsoin monta jaksoa Grey’s Anatomya putkeen. Nukuin tirsat – keskellä päivää (tätä en ole tehnyt toodella pitkään aikaan!) Söin pizzaa ja katsoin Star Trek – First Contactin.

Tuo kuvassa oleva pizza ehkä saattaa näyttää aavistuksen kuvottavalta, mutta voi luoja miten hyvää se on. Ollaan nimittäin löydetty uusi pizzeria täällä Örebrossa, jota Ändi halusi testata. Koska sen paikan nimi on Pizza Time. Siksi koska, Turlesissa sanotaan Pizza time koko ajan. Tiedättehän, ikuisesti Turtles-fani… Pizzassa oli kuitenkin possunfilettä, rapuja, gorgonzolaa ja bernaise-kastiketta. Saattaa kuulostaa hirveältä, mutta voi pojat olipas hyvää! Ja kyllä, siinä on vain kolme kaloria!

Mutta siis pitkästä aikaa oikein kunnon laiskottelupäivä! Tätä olen kyllä niin kaivannut. Siis päivää, jolloin teen justiinsa niitä asioita, mitä haluan. Ei mitään pakkoja, ei mitään stressiä. Kaikki tarvitsemme tällaisia päiviä!

Nyt odotan vaan, että kello siirtyy lauantain puolelle, jotta voin syödä tämän kaupan alennuskorista löydetyn pääsiäisegun. Siis normaalisti pääsiäisen aikana tästä sai pulittaa noin 50 kruunua, mikä mun mielestä oli vähän liian paljon. No fiksuna likkana odotin muutaman viikon ja sain tämän huomattavasti halvemmalla – 15 kr. Möhöhö. Ah, lauantai ja karkkipäivä! Halpa karkkipäivä!

Nyt ajattelin (ehkä) pelata vähän F.E.A.R:ia. Tosin ensin pitää vaan tarkistaa kaikki nurkat, ettei Ändi vaan ole piilottanut mitään piilokameraa jonnekkin. En suinkaan halua, että mitään noloja videoklippejä joutuu juutuubiin. Siis sellaisia, missä kiljun kun pieni tyttö ja ehkä alan itkemään, koska peli on liian pelottava. Tai sitten jatkan Grey’s Anatomyn katsomista. Voi näitä vapaapäivän vaikeita valintoja!

Hauskaa alkavaa viikoloppua kaikille tasapuolisesti!

PS. Toivottavasti ei hämää nämä mun hienot Instragam-kuvat. Onko muuten mun lukijoilla Instagramia? Itse olen jo aika koukussa siihen, vaikka kuitenkin aika laiskanpuoleinen olen ottamaan kuvia. As usual. Jos kiinnostaa, niin kutsun itseäni marywonderlandiksi siellä.

8 thoughts on “laiskan likan elämänohjeet: vapaapäivät

  1. Kauhupelit on kivoja niin kauan kun ei tartte ite pelata :D Ja Silent Hill on aiheuttanut mulle traumoja, en esim. tykkää lainkaan vaaleanpunaisista pupuista ja sumukin on vähän siinä ja siinä, mutta pahinta on hälytyssireenin ääni tai sireeni ja sumu yhdistettynä :D

    Ja mulla on muuten tää viikko menny kattoes Greyn anatomiaa. Alotin ihan alusta ja nyt menossa kausista kolmas :D

    Tykkää

    • Hehe joo konkkaan – ei voi pelaa yksin :D Mä oon vaan pelannut yhtä Silent Hill-peliä, Wii:lle, mutta se ei muistaakseni ollut niin hirveä.. Mutta niitä muita en oo vielä uskaltanut edes kokeilla hehe.

      Oho! Aika nopeesti oot katsonu :D Hitsi, mun pitäis kyllä löytää joku hyvä sarja, jonka vois katsoa putkeen! Alkaa kohta loppua kaikki muut sarjojen jaksot :P Sarjamaratoonit on ihan parhautta!

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s