stressiä vappuaattona

Aamu alkoi reippaasti aamupalalla (luonnonjugurttia, luksusmysliä (lidln om nom niiin hyvää ja halpaa, sekä vähän auringongkukansiemeniä). Sen jälkeen lähdin salille Tinan kanssa. Siis pidin kolmen päivän paussin treeneistä ja tänään sain kyllä kärsiäkin sen edestä. Pelkästään lämmittelyn jälkeen mulla oli jo veren maku suussa – nami – ja jouduin vetää normaalia pienemmillä punteilla kaikki masinat läpi. Moikka nolla-levelli – pitkästä aikaa! Sen lisäksi vedettiin vielä 40 minuutin cardio-treenit salintreenin päälle. Voi kyllä sanoa, että tuntui oikeasti hitaalta, tuskalliselta itsemurhalta tämän päivän treenit. Syytän tietenkin maanantaita, enkä esim sitä, että viikonlopun vedin ihan läskiksi (pizzaa, karkkia, lisää karkkia, donitsia…)

Koska vihdoinkin olen kotona omassa kämpässä, laitoin uusimman sisustusjuttuni esille. Nimittäin räikeän pinkin kakkumikäliesysteemin, jonka ostin Åhlensilta pikkurahalla. Tosin, koska nyt (kröhöm) yritän olla terveellinen, ajattelin säilyttää siinä kaikkia pieniä juttuja, jotka olen strategisesti sijoittanut ympäri kämppää. Enhän mä nyt voi täyttää sitä syötävillä herkuilla. (Vai voinko? Onhan tänään sentään vappu…)

Lisäksi sain vihdonkin tyhjennettyä lompakostani kaikki helvetin kuitit. Yllättäen löysin kasan välistä kaksikymmentä kruunuakin (ou jee – hitto mikä löytö.) Lisäksi löysin sieltä vanhan leffalipun, jossa luki Chronicle. Ja ihmettelin todella kauan, että kuka on laittanut leffalippunsa mun lompakkoon. Sitten googlasin leffan ja muistin, että sehän oli ihan minä itse. Ei näköjään ollut niin hyvä leffa, koska en muista edes sitä nähneeni. Voi dääm siis tätä mun muistia.

Juotiin sitten Tinan kanssa kahvit ja proteiinipirtelöt ja lähdettiin kaupungille. Oli periaatteessa tarkoitus käydä suihkussa, mutta en siis kerta kaikkiaan jaksanut. Todella kivaa hengailla kaupungilla ihan hikisenä. Mutta hei whatta hell, Örebro on aika landepaikka kuitenkin. Myöhemmin tein treffit Mandyn kanssa kaupungilla. Ja Mandy etsi siskonsa kanssa ylioppilas-juhlamekkoa – joten he ravasivat kaupungin jokaisessa kaupassa. Ja minä perässä vaikka edelleenkin tein sitä kuolemaa treenien jälkeen.

Shoppailukierroksen päätteeksi mentiin tankkaamaan ruokaakin. Patonkia, jossa oli Skagenröraa (jotain mereneläviä ja majoneesia jne.) Siis ruoka ei ole koskaan ollut niin hyvää, kun just silloin. Nää mun ruokailut kärisneet kiireestä tänään aika reippaasti (miten voi mukamas vapaapäivänä olla kiireinen?) No sitten vaan äkkiiäkkii kotia ja suihkuun. Ja nyt pitäisi valmistautua illan rientoihin. Tosin hirvittävästi rientoja ei kyllä mun puolesta tule tapahtumaan. Aion vähän mennä katselemaan, miten Örebrossa vietetään vappua (ja tottakai raportoin siitä sitten) ja sitten kotia katsomaan jotain elokuvaa.

Joten glada vappen vaan kaikille ja muistakaa: bara vatten ;) (yeah right!)

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s