päivän ongelma: megaisot suihkugeelit

Parisen päivää sitten olin niin iloinen siitä, että vihdoinkin giganttimaisen iso suihkugeeli oli vihdoinkin loppu. Olen joskus köyhimpinä aikoina ajatellut, että on taloudellista ostaa todella iso pullo suihkugeeliä. Niinhän se varmasti onkin. Mutta voi luoja miten voi yhdeen tuoksuun kyllästyä, varsinkin justiinsa sen takia, koska se pullo ei lopu ikinä.

Joten näin muutama kuukausi myöhemmin… (Siis pakko vielä tähän sanoa, että ei, en käy suihkussa todella harvoin – käytän suihkugeeliä vaan todella säästeliäästi. Äiti on opettanut, ettei tarvitse käyttää puoli pulloa kerralla.) Olin siis todella iloinen siitä, kun tuo vasemmanpuoleinen suihkugeeli loppui vihdoinkin. Olin ihan satavarma, että olin fiksuna tyttönä ostanut säilöön jonkun toisen suihkugeelin. (Siis joo, jopa mullakin on näitä fiksuja ideoita – believe it or not! Niitä ideoita on harvassa – mutta ne ovat todella todella fiksuja.)

Joten menin kaivelemaan kaappiani (kyllä – mulla on vain yksi kaappi…) ja mitäs löysinkään sieltä? No toisen giganttimaisen suihkugeelin. Tosin vaan eri tuoksu. Eli jepajee – tätä sitten seuraavat puoli vuotta.

Joskus (todella harvoin siis) voin vaan siis olla niin helvetin käytännöllinen. Miksi sen pitää juuri koskea suihkugeelejä? Voisi koskea jotain muuta, esimerkiksi sitä, että teen viikon ruokaostokset kerralla, pitäydyn budjetissa jne. Rakastan suihkugeelejä, joten miksi – oi miksi – en vain voi ostaa säilöön sitten niitä vähän pienempiä pulloja, jotta voisin vaihdella tuoksuja vähän useammin, kun kaksi kertaa vuodessa? Voiko joku muistuttaa minua tästä, ensi kerralla kun menen ostamaan suihkugeeliä. Uskon sen hetken koittavan noin lokakuussa? Vai laitanko muistutuksen kännykkään?

Mitäs muut, himoitsetteko uusia suikugeelituoksuja koko ajan, vai oletteko käytännöllisiä ja ostatte megaisoja pulloja?

6 thoughts on “päivän ongelma: megaisot suihkugeelit

  1. mulla on sama ongelma shamppoitten kanssa !! tällä hetkellä on käytössä KAKSI ihan MEGAISOA shampoo – putiloa, tuntuu että ne ei oo tyhjentyny yhtään. Sen lisäks on kaapeissa muutama shamppoo jonka on saanut jostain. Lopputulos : en pääse piiiiiiiittttkääään aikaan ostaa uusia ihania shamppoita :–(

    Tykkää

    • ja nää megaisot shamppootki on ollu käytössä jo sen aikaa mitä tässä asunnossa oon asunu , eli yli puol vuotta.. :D

      Tykkää

    • Joo mulla on muuten hirvittävän iso shampoo kanssa! Ollu varmaan puolitoista vuotta jo :D Mutta se ei oikein haittaa yhtä paljon kun hyvät shampoot maksaa niin paljon etteikö muka olisi varaa :P mutta nyt kun sanoit niin olis kyllä kiva saada uusi kohta hehe

      Tykkää

    • Mä ajattelin ja suunnittelin (justiinsa) että hetkellisesti en aio olla säästeliäs suihkugeelin kanssa. Jos mamma kysyy, että miksi läträän niin paljon sillä, niin sanotaan vaikka, että olen tilapäisesti saatanan rikas!

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s