perjantaifiiliksiä ja unohtuneita aarteita

Aamu alkoi todella hienosti. Aamupalaksi viiliä (tai siis sitä ruotsalaista versiota) ja mysliä ja päälle vielä vähän auringonkukansiemeniä. Ja kahvia. Ja lähettämällä mailia vuokranantajalle, että hän on kyllä nyt vähän väärässä siitä, että heittivät pois ”vanhoja tavaroita ja vaan muutaman tavaran”. Kun sain vastauksen, sain ihan oikeasti primitiivireaktion. Ja paskahalvauksen. Ja itkupotkuraivarin. Hän sanoi, että jos tavarat ovat uusia, saan näyttää kuitit kaikesta. Ja sitten hän toivotti hyvää viikonloppua.

Ymmärrän joo, että jos haluan tasan tarkkaan kaiken korvattua oikeiden hintojen mukaan, mulla pitää olla kuitit joo. Mutta jos lähden laskemaan kaikkien tavaroiden arvo, se on huomattavasti enemmän, kun mitä pyydän. Joten kiva soppa tästäkin tulee, koska vuokranantaja on noin perseestä ja tyhmä. Siis en kertakaikkiaan pysty nielemään sitä, että he vaan heittävät tuosta noin KAIKKI mun kamat roskiin – ja antavat korvauksena ei mitään takasin. Siis mikä logiikka tuossa oikein on? Voiko joku selittää? Please, koska en millään vaan tajua. Enkä kyllä tajua sitäkään, miten tällaista tapahtuu VAAN mulle. Siis riittää jo, että tunaroin itse ihan riittävästi, pitääkö vielä muut pilata mun elämää ihan huvin vuoksi?

Nojoo. Meni sitten fiilarit treeneihinkin ihan kunnolla. Joten tässä mä istun vielä monta tuntia myöhemmin yöpaidassa liisteröityneenä netissä. Ottaa vielä sekin päähän, etten ole edelleenkään nähnyt yhtä ainoatakaan Suomen matsia. Siis. Voi tätä elämää. Yritän ottaa asian mahdollisimman iisisti. Mulla on muita murheitakin. Kuten esimerkiksi miten valloitan maailman.

Tina muuten toi mulle pienen lahjan eilen.. Leffoja, jota olen joskus lainannut hänelle. Hah, mulla on niin hyvä muisti, etten edes muista lainanneeni hänelle tällaisen kasan leffoja. Onko noi kaikki niinkun mun leffoja? Tuntuu vähän samalta, kun löytää rahaa vanhoista farkuista – tai jonkun vaatteen kellarista tai komerosta, jonka olemassaolon on unohtanut. Tai no, mähän en ikinä enää tuu näkemään mun vaatteita, jotka mulla oli kellarissa. Mutta tiedättehän kuitenkin mitä tarkoitan?

Illalla taas elokuviin ja kohta kai Mandy on pimputtamassa ovikelloa ja haluamassa kasoittain kahvia. Mukavampaa perjantaita teille mussukat!

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s