kuolema punttiksella.

Meidän oli tarkoitus Tinan kanssa tänä aamuna (niinpä – lauantai-aamuna, my god!) mennä kerrankin ryhmäliikuntaan. Nimittäin kuntopiiri-systeemiin. Vihaan kuntopiiriä. Olen aina vihannut. Mulle tulee siitä hirvittävä stressi ja yleensä aina kuolen tunnin päätettyä. Näin se on aina ollut, ala-asteelta asti.

No. Tultiin salille ja huomattiin, että siellä olisi tunnilla ollut yksi ihminen meidän lisäksi. No way in hell, että olisimme menneet sinne tunnille. On jo riittävän noloa mennä kuntopiiri-tunnille, jos siellä on miljoona ihmistä, kelatkaa millaista siellä on olla jos ihmisiä on vain kolme tyyppiä. Eli jätettiin väliin ja mentiin salille.

Tosin jompikumpi meistä ei oikein ollut herännyt kunnolla vielä (minä siis). Ensin menin suoraan sisään pukkariin kenkien kanssa (vaikka sinne ei saa mennä kengät päällä.) Joten eikun ulos jättämään kengät eteiseen. Sen jälkeen huomasin, etten ottanut avainta kaappiin – mikä yleensä menee automaattisesti multa. Joten sain tunkea kamani Tinan kaappiin. Sitten kun mentiin sisään saliin, unohdin ottaa vettä. Tinan ilmeestä päätellen, hän näytti vähän epäluuloiselta siitä, miten mun treenit loppuisivat. (Todennäköisesti niin, että tumautan itseäni naamaan jossakin laitteessa tai vaihtoehtoisesti kompastun omiin jalkoihin juoksumatolla (sen muuten tein torstaina – mutta ninja kun olen, niin hyppäsin jotenkin ilmaan ja otin kaiteista kiinni ja laskeuduin hienosti jaloilleni (tässä kohtaa te sanotte OOOOH! silleen ihaillen..))

Mulla on ollut vähän tällainen ongelma viime aikoina, jaksan todella huonosti nostaa puntteja. Tuntuu siltä, kun tulen vaan heikommaksi ja heikommaksi salilla (Enkä siis vahvemmaksi – mikä on punttiksen idea.. kuulemma.) Joten kysyin neuvoja mun PT:ltä. Eli Ändiltä. Koska normaalisti vedän yhdellä salikerralla kaikki lihasryhmät läpi, mutta vaan yhden setin, niin Ändin mielestä mun pitäisi tehdä useampi setti jokaista laitetta.

No ajattelin, että kokeillaanpas sitten useampaa settiä, sen yhden tilalle. Ja koska minä en halunnut yksin sitä tehdä, pyysin (pakotin) Tinan kokeilemaan myös. Jo heti ensimmäisen laitteen jälkeen (chins & dip) lihakseni itkivät äidin perään. Sen jälkeen, kun olin tehnyt kaikki jalkaprässit sun muut laitteet reisiä varten, maistoin verenmaun suussani. Kun kaikki hauis, selkä, rinta sun muut laitteet oli valmiit – koko kroppani tärisi ja musta tuntuu, että jossain vaiheessa itkin ihan oikeasti. Vatsalihasliikkeiden jälkeen en muista enää mitään.

Paitsi sen tunteen, kun nuosin elliptiselle crosstrainerille ja jalkalihakset olivat melkein kirjaimmellisesti tulessa. Jotenkin (en tiedä miten) jaksoin kuitenkin vetää 20 minuuttia. Sen jälkeen konttasin pukkariin. Ja mentiin tankkaamaan banaania ja gainomaxit (pyöräilemällä 1km/h supervauhdilla kauppaan), ja vielä kiertelemään ympäri kaupunkia (konttaen tietenkin – ja läpimärkänä hiestä – namii. )

Ainoa mitä tällä hetkellä mietin, on sitä, miten kostan tämän hienon idean PT:lleni. Siis Ändille. Jotenkin mielessä kävi, että vetäisin sitä turpiin – mutta jotenkin musta tuntuu, etten jaksa nostaa edes yhtä sormea muutamaan päivään. Hmm pitää suunnitella tätä vähän enemmän.

Mutta enpäs olisi ikinä, siis ikinä uskonut, että vielä 2.5 kuukautta myöhemmin olen siellä salilla toheloimassa laitteiden kanssa. Olen aina ennen vihannut, siis todella vihannut salitreeniä. No ehkä muutan mielipiteeni nyt tämän supertreenin jälkeen. Sitäpaitsi olin ihan varma, ettei mitään tuloksia olisi tapahtunut, mutta viime kuukauden aikana olen mennyt kasaan 11 cm (siis muutama sentti sieltä muutama sentti täältä.) Eli näköjään peili pettää! Ja hei muuten.. olen vetänyt AAMUTREENEJÄ ihan siitä asti kun alotin! Vaikka niin valitin siitä, ettei se tule ikinä toimimaan. Herranjestas. Olen ihan kun uusi ihminen – Wonder Mary! For real, real eikä for show show!

Mitä muut ajattelevat punttiksesta? Onko punttis perseestä vai onko se kivaa?

PS. Mun pitäisi kyllä saada joku palkinto näistä mun tajuttomista Photoshop-skillseistä!

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s