teknokynsilakkaa kidutustuoliin (hammaslääkäriin)

Sunnuntain olen suurimmaksi osaksi viettänyt töissä. Ja hihitellen hysteerisesti juoden aivan liian paljon kofeiinia (kyllä näköjään mullakin on joku raja.) Ulkona tietenkin oli hieno (melkein) kesäkeli. Pistin mun uskollisen palvelijan (Tinan) kynsilakkaostoksille, koska itse istuin (mätänemässä) töissä. Saaliiksi tuli IsaDoran kesävärit Power Pink ja Bananas! Yei! Neonpinkkiä ja teknokeltaista. Nami nami. Lisäksi eilen ostin vielä tuon superhalvan H&M oranssin kynsilakan (10 kruunua.) Jos Henkka Maukka ei kohta lopeta noitten IsaDora-kynsilakkojen alentamisen hurjan halvaksi, menen konkurssiin. Olisin nimittäin kelpuuttanut ihan kaikki sävyt itselleni, mutta pystyin hillitsemään itseäni tällä kertaa (lähinnä koska lompakkoni käski näin, eikä yhtään tykännyt koko väriskaalan ostamisesta.)

Ja sitäpaitsi mun pitää säästää vähän rahaa huomista hammaslääkärikäyntiä varten. Siis apua! Jos ette musta huomisen jälkeen kuule yhtään mitään, niin mä delasin sinne hammaslääkärin (kidutus)tuoliin. Ja sitäpaitsi just vähän aikaa sitten olin siellä. Miksi mun nyt taas pitää sinne mennä? Olen muuten ihan satavarma, että mun ”viisaudenhampaissa” on jotain vikaa. Ei mulla voi nyt niin hyvä tuuri olla, että ne selvisi hengissä mun turvassa. Fiilis on vähän sellainen, että voisin vetää perseet – huomenna aamulla kello yhdeksältä – ja mennä sinne hammaslääkäriin umpitunnelissa. Siinä tapauksessa mun hautakivessä lukisi jotain tyyliin: Kuoli kännissä kun käki hammaslääkärin luona. Voiko siitä saada Darwin Awardsin?

Millainen teidän viikonloppu oli? Ja mitä mieltä ootte muuten IsaDoran kevät/kesäväreistä?

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s