hakusanoista.

Siis kieltämättä hakusanat välillä huvittavat mua aika paljon. Esimerkiksi

– viime aikoina monet ovat eksyneet tänne googlettamalla pissahätää (nyt puhutaan siis vähintään kymmenestä ihmisestä – tai yhdestä jolla on hirvittävä pissahätä koko ajan.) En tiedä onko tämä tarkoitus olla niinkun kohteliaisuus, vai mitä? Ja sitäpaitsi, jos on pissahätä, miten sitä ehtii googlettaa?

Kämpässä kaaos on myös yksi, joka osui silmiin? Tämä ei sinänsä yllättänyt ollenkaan. Kämppäni on kaaoskämppien kuningatar. Tai siis jotain sinnepäin.

Sweet fucking (ja vielä neljä kertaa..) – miten? Olenhan sentään siveyden sipuli!

Bon Jovi – nämä kolme henkilöä on varmaan todella pettyneitä, kun tulivat mun blogiin. Syy löytyy täältä.

Äitienpäiväaskarteluohjeita lapsille – What? Mun blogissa? Lapsille? Miten tämä voi olla mahdollista? Ja voihan räkä, unohdin muuten lähettää äidille kortin (se tulee sitten perästäpäin äiti! Ruotissa ei oo äitienpäivä samana päivänä SIKSI! Mun muistissa ei ole siis mitään vikaa!)

Vinot aurinkolasit – onks mun arskat vinossa?

Muotiblogi henkselit ja muotiblogi silmälasit – Muotiblogi ja minä? Samassa lauseessa? Oi, oikun olette tulleet väärään paikkaan!

Anorektikko – HAHAHAHAHA. Oota hetki.. HAHAHAHAHAHA. (Ja sitten vielä tähän kommentti, että aika harmillista, että porukka googlettaa tällaista. Tai laihdutusvinkkejä. Niitä ei kyllä ikinä tule olemaan täällä!)

Kauhupellen kuvia – Joo ei näitäkään. Dream on.

laskentatoimi tylsää – piti ihan googlettaa, jotta sait vastauksen? The force is strong with this one.

Irtoripsien pysyvyys – Kaikista maailman kauneusblogeista sun muista, eksyit siis tänne?

fucking home – Katsokaa kolmas kohta. Nää fucking-tyypit varmasti pettyivät.

Sitäpaitsi mua huvittaa, että kaikkein poppis hakusana on kuivashampoo tummille hiuksille ja monster high nuket. Ei siis maailman paras blogi, tai maarilman mahtavin Mary, tai maailman coolein Mary tai Mary on vaan niin ihana. Oi voi.

Te, joilla on blogi – mikä on hassuin/hauskin/oudoin hakusana, millä porukka on tupsahtanut teidän blogiin?

6 thoughts on “hakusanoista.

  1. Kyllä mä edelleen sporttaan ”hamsterin iho-ogelmaa”. Ja ”vatsatrimmeri sohvalla” on kans aika kova. Viime aikoina hittijuttuja ovat olleet ”suomen joukkueen hotelli” ja eräskin päivä ”mikko koivu treffit”. Voi kun oliskin sellasista jotain kerrottavaa!! :D

    Tykkää

  2. Ma kavin heti kattomassa. Mulla ei tietysti ole mitaan ihan hirveeta trafiikkia tonne mun blogiin mut oli siella pari ihan hyvaa. Ykkosena ”nerd girl problems” joka oli ihan odotettavissa, noi on ehka kolme sanaa jotka kuvaa mun elamaa parhaiten. Oli siella muitakin aika normaaleita, mut yks oli yli muiden (saatat ehka arvostaa tata…) ”laderlappen”

    The return of Nahkis!

    Tykkää

    • na-na-na-na-na-na-na-na-na-naaa NAHKIIIIIIIS! :D Heheh nerd girl problems, mutta se on jo aika himpskatin kovis hakusana! :)

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s