kuka on kuulein töissä?

Dagens outfit… Läppä läppä. Tai ei ihan. No kuitenkin kauan odottamani huppari tuli tänään vihdoinkin. Voin ihan vastata omaan kysymykseeni: Minä olen koolein töissä! Play.comista.

Nyt pitää mennä tienaamaan vähän lisää rahaa. Katsotaan, selviänkö hengissä. Nimittäin ihan tajuton väsymys edelleenkin – neljättä päivää. Ajattelin ensin, että huomenna ainakin saan nukkua koko päivän. No en saa, koska mulla näköjään on työpäivä – ei sitten mitään vinoilua siitä, mitä kaikkea kivaa te muut aiotte vapaapäivänä tehdä! Höh. Pettymys.

Mukavaa keskiviikkoa kaikille!

2 thoughts on “kuka on kuulein töissä?

  1. Ooh! My little Pony… Kun vihdoin paatin pitaa tauon (ja se siis tietty tarkottaa etta tuun vihdoin lukemaan sun blogia) niin heti iski vaatekateus! Tuli ihan lapsuus heti mieleen. Mulla ja systerilla oli lauma poneja. He-manin piti pystyy valitsemaan milla se ratsastaa. (Joo, ja meidan barbit hengas skeletorin kans, Ken oli liian nosso)

    Tykkää

    • Mulla ja mun siskolla oli kanssa hirvee kasa poneja, mutta ne hävisi jotenkin mystisesti eräänä päivänä :( (leikittiin kaverin kanssa kaikkien ponien kanssa ja PUFF ne vaan hävis – tai sitten mulla on vaan muistikatko ja hukkasin ne!) Meidän Ken oli tosi kovis, se oli niin kovis, että vaikka sen pää irtos, niin se ei delannut, vaan se oli vaan ”todella notkea mies.” Skeletor oli kans kovis. Meillä ei kotona ollut He-Man nukkeja, mutta faijan luona oli puolsisarusten he-manit :D Ne oli todella todella koviksia!

      (kiitos kohteliaisuudesta! ;) hyvä että mun blogi toimii hyvänä paussiviihdykkeenä :) jotain hyötyä siitäkin on näköjään)

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s