viikon ♥ ihanat: magneettikynsilakkaa, Game of Thrones ja huumoria.

Viikon ihanat – olen nykyään todella surkea kirjoittamaan näitä. Surffailen toki ympäri nettiä ja löydän kaikkea kivaa – mutta unohdan laittaa linkit muistiin. Tsorge!

Dependin magneettikynsilakat. Koska kynsilakka-askartelu on kivaa! Varsnkin nuo harmaat ja siniset,on kivannäköisiä! Tosin en ole ihan varma, onko lopputulos maailman kivoin. Mutta kynsilakka-askartelu on kuitenkin kivaa!

Olenko jo kertonut, kuinka paljon pidän Game of Thronesista? No niin paljon, että sillä välin kun odotan uusia jaksoja, katson sarjan ihan alusta. Iik! Maailman paras evö! Kun palkka tulee tilille, ajattelin ostaa ensimmäisen kirjan! Iiik!

Men in Black 3, ensi-ilta tällä viikolla. Tahtoo nähdä! Koska Will Smith, no se on aika kiva.

This is what crazy looks like via text messaging. Haha! Lievästi psyko ihminen! Hahaha. ♥ Regretsy – englanninkielinen versio paskoista kirppislöydöistä, paitsi paskoja löytöjä Etsystä. Erittäin, erittän viihdyttävää! ♥ 2 päivää palkkaan! Oujee! ♥ Nörttihuumori. ♥ Ei yksi vaan kaksi työhaastattelua! Wish me luck! ♥ Todella, todella taitavat taiteilijat, tällä kertaa Ilias Patlis – tänne katselemaan hep. ♥ Kesä! ♥ The Dark Knight rises – 63 päivää jäljellä! ♥ Mun, Tinan ja Saran uusi blogiprojekti – Geeky Wonderland – nörtteily ei ikinä ole ollut näin hauskaa! ♥ Koukuttavat flashpelit

Viikon ei niin kivat jutut:

2 päivää palkkaan – tili nollassa. ♥ Koska tili nollassa – kahvi loppu ♥ Olen nukkunut todella huonosti melkein viikon. Kiitos lämmin keli ja kiitos meteliä pitävä jääkaappi – FUUU! ♥ Kesä – ja hikoilu. ♥ Se tunne, kun teitte viimeiset kahvit (ennen kun kahvi loppui) ja kaadoitte maidon sekaan, ja maito leikkasi. Se on aika priceless.

14 thoughts on “viikon ♥ ihanat: magneettikynsilakkaa, Game of Thrones ja huumoria.

    • Ne on kuulemma vielä parempia kun sarja. Ja mää vaan tässä mietin, että voiko se mukamas olla mahdollista. Siinä tapauksessa ne on out of this world fantastiset! :D

      Tykkää

      • Just kävin akateemisessa pyörimässä ja siellä oli 5 kirjaa (eli koko sarja?) enkuksi, hintaa oli 32e. MUTTA. Ne oli pokkareina! :( HÖH!

        Tykkää

        • Nii noihan olisi kivempi olla kovakantisina! Katselin adlibriksestä ja siellä maksoi vähän yli 60 euroo koko sarja. Mitenköhän joku muu nettikauppa :/ Tai sitten ne ostaa vaan -huokaus- yksi kerrallaan :D

          PS. Oi ku on ikävä akateemista kirjakauppaa! Täällä ei oo läheskään niin ihanaa kirjakauppaa. Ei siis melkein missään!

          Tykkää

          • Pikaisen googletuksen jälken tiedän nyt, että kirjoja on tällä hetkellä 5 kappaletta, kuudetta kirjoitetaan ja seitsemäs vielä tulossa. Eli mä en voi ostaa sarjaa = ei mätsää sitten kirjahyllyssä. Nerd girl problems number 2343565356 :D

            Tykkää

  1. Game of Thrones on järkyttävän hyvä,että saikin tämmöisen helmen kaiken paskan keskeltä silmiinsä,se oli rakkautta ensisekunneista alkaen.

    Tykkää

  2. Jooooo, Game of Thrones! Emmä tajuu miten se voi olla niin hyvä. Tietääkö joku? Mulla on se eka kirjakin, ostin viime kesänä hätäpäissäni kun oli niin pitkä odotus kakkoskauden alkuun. Ajatuksena oli lukea ne koska halusin tietää mitä tapahtuu :D Sain kuitenki luettua vaan ehkä 50 sivua ja se on edelleen kesken :( Mutta kunhan saan tämänhetkiset keskeneräiset lukuprojektit loppuun niin tarraan kyllä siihen uudelleen! Mark my words, tämän kesän aikana selätän sen! Prkl! :D

    Tykkää

    • Mä en tiedä! Siinä on varmaan joku matemaattinen yhtälö taustalla: juonia x seksiä x äktsöniä x Sean Bean x Jason Momoa x Lena Headey X 100 muuta mhtavaa näyttelijää = pure genious. Tai jotain sellaista, en oo nykyään niin hyvä matikassa ku ennen.

      Joo mäki aattelin kesälukemiseksi :) Mä pidän peukkui sulle, kyllä sä hoidat homman kotiin!

      Tykkää

  3. Ihan ensimmaiseks mun pitaa sanoa etten ole kylla kuullu magneettikynsilakasta ennen. Piti oikein kayda tuolla linkista kattomassa mista on kysymys. Ihan eri juttu on kylla kun mita mun paassani taa tarkoittaa. (Kelaa nyt, kynsiin tarttuu kaikkee pikkusalaa kiinni… Ja sitten kun oot keittiossa niin kasi lennahtaa yhtakkii jaakaapin oveen kiinni… Joo… Onneks ma en suunnittele kosmetiikkaa, olis ihan eri funktiot kynsilakallakin)

    Game of Thronesia kylla kehutaan joka puolella. Nyt kun oon taalta luotettavasta lahteesta kuullu etta se on hyva, niin ehka makin kun muutkin kerran. Ma kelasin kylla lukasta ne kirjat eka. Ainoo huono puoli on se etta se sarja ei ole siis valmis viela. Mulla aina kay niin, rupeen lukemaan sarjaa ja tyyliin vikaa kirjaa on about 100 sivua jaljella kunnes vasta tajuun et seuraavaa ei oo edes julkastu. Mulla alkaa luettavat kirjat lista taas lyhentya uhkaavasti joten uutta kylla tarttis…

    Tykkää

    • Ooh real real magneettilakka vois olla aika kovisjuttu :D

      Joo siitä tosiaan puhutaan ihan joka paikassa. Mä oon lähinnä niin innoissani tuosta sarjasta, kun on niin hienosti ja mahtavasti tehty. En edes tiennyt aluksi, että ne perustui kirjoihin – muuten olisin kai itsekin lukenut kirjat ensin. Mä oon nykyään ehkä maailman surkein lukemaan kirjoja, ihan hävettää. Jos sun lista lyhenee, niin mun vaa pitenee – ja kirjakasa kotona vaa suurenee (koska klikkaan kuitenkin kotiin aika reippaasti lukemista – pitäis varmaa chillata vähän)

      Tykkää

  4. Ai niin, piti sanoo etta mulla kanssa ennen aina kavi niin, etta loysin kaikkee siistii ja sitten unohdin missa ne olikaan. Sitten tuli Pinterest ja eipa mulla sitten olekaan enaa ongelmia vapaa-ajan kayton kanssa.

    Kannattaa kokeilla jos et ole siella viela. En tieda tarviiko sinne enaa kutsua niin kun joskus aikasemmin… Ilmottele jos tarvitsee, ma voin lahettaa.

    Tykkää

  5. Päivitysilmoitus: 2012 : summa sumarum – part 1 | Mary ihmemaassa

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s