voi sen lauantain näinkin viettää…

Kun koko muu maailma on tänään istunut ulkona syömässä jäätelöä, syöden piknikkiä ystäviensä kanssa, nauttineet auringosta ja ihanasta kesästä – minä olen istunut sisällä ja koodannut. En ole katkera. En toki. En edes ehdi tehdä tätä tehtävää valmiiksi, menen sinne esittelemään keskeneräisen duunin ja saan istua koko kesän tekemällä kaiken uusiksi. Koska olen mukamas ollut niin kiireinen (niin muuten olenkin ollut.)

Ja tällä tavalla meikäläinen tulee viettämään koko viikonlopun. Tosin huomenna pitää tehdä ihan oikeita töitäkin. Nyt tosin ajattelin nauttia sekunnin ihanasta kana-halloumi-salaatista ja katsoa Euroviisuja. En tiedä miksi edes suostun katsomaan tällaista skeidaa, mutta nojaa. Mielummin sitä, kun tätä näytön ikuista tuijottamista. Tulee kaikki koodit ulos korvista jo.

Btw, päivän paras läppä:

Löydetty jostain Facebookista, joten en tiedä mikä on oikea source. Tottakai taggasin itseni Leonidasin kohdalle ja siskon tuonne ruumiskasaan. Ja broidit sai olla noi pikkulapset *insert iivöl laugh* (Hulluilla halvat huvit, idiooteilla ilmaiset.)

Mitä te olette tehneet tänään? Aiotteko katsoa Euroviisut? Suomi ei taida olla mukana? No mikä ihme.

6 thoughts on “voi sen lauantain näinkin viettää…

  1. Töitä täälläkin on paiskittu. Siellä oon takavarikoinu kiellettyjä tupakkavälineitä kahteen kertaan. ”Ei mulla enää ole mitään.” vakuuteltiin molempien takavarikkojen jälkeen.
    Mutta mulle annettiin myös kaunis enkelipatsas, koska mä olen niin herttainen. Antaja itse taas on omien sanojensa mukaan lokki ja hänen äitinsä on joutsen. Lokki on taas on suloisen Maxi-koiran äiti. Ja Timo-velikin on suloinen.

    Nyt mä grillaan (uunivastuksella) makkaraa ja seuraan Europliisuja ja bloggaan.

    1. Ruotsi
    2. Venäjä
    3. Viro

    Siinä mun veikkaus.

    Tykkää

    • Hehe mukavaa, että joku muukin on ollut töissä :P

      Mun veikkaus oli kanssa Ruotsi. Olihan se paras kaikista biiseistä, mutta jo nyt ihan loppuunkulutettu. Antaa tosin harmillisen suuren egotripin Ruotsin kansalle … (siitä myöhemmin sitten) mä äänestin venäjää.

      Tykkää

  2. Päivitysilmoitus: yrittänyttä ei laiteta | Mary ihmemaassa

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s