lapsellisia lahjoja, öljyä hiuksissa ja kaikki vaatteet likaisina.

Jotenkin musta tuntuu, että syön nykyään ihan sitä samaa skeidaa aamupalaksi. Joo, palkka tuli (ja melkein meni – no ei nyt ihan äiti hei, mitä musta oikein kuvittelet!) mutta en kuitenkaan keksi yhtään mitään uutta, jota voisin syödä aamuisin! Mitä te yleensä syötte? Mikä on siis ihan paras aamupala ikinä? Itse söin tänään jugurttia, tylsää mysliä ja banaania ja päälle vähän hunajaa.

Muuten olen tänään herännyt aivan liian aikaisin (kello KUUSI! AAAMULLA! PRKL!) ja askarrellut Saran valmistujaislahjaa. Vaikka porukka kuinka paljon sanoisi, että lahjoja ei saa tuoda – niin minähän en sellaisia juttuja kuuntele (onko se muuten epäkohteliasta?) Saatte nähdä sitten mitä paketissa oli sisällä.

Ai, että mä muuten tykkään paketoida lahjoja (tosin en epäsymmetrisiä ja pehmeitä paketteja!) Ostin Lagerhausista (tietenkin) pilkullista lahjapaperia, pinkkiä narua (nauhaa.. auttakaa – mikä helvetti tuo pinkki systeemi on?) ja tuon Clint Eastwood-kortin (ja kirjoitin siihen, että good luck punk möhöhö.) Tarra on Åhlensiltä. Näyttää ehkä enemmän siltä, kun olisin illalla menossa lastenkekkereihin, enkä valmistujaisbileisiin. No ei vaiteskaan, lapselliset paketit ovat tuhat kertaa kivemman näköisiä, kun tylsät mukamas aikuisille tarkoitetut (valkoista, valkoista, valkoista). Eikö vain?

Lisäksi ostin parisen päivää sitten tällaista Proffsin jotain öljyä, jota laitetaan hiuksiin. Mun hiukset kun tunnetusti näyttää ihan kammottavalta harakanpesältä. Mulla ei ole varaa ostaa Moroccan Oilia (joka kuulemma olisi todella hyvää) ja kun näin tämän budjettiversion Henkka Maukalla, ajattelin testata.

Ai, että mikä on the verdict? No ainakin mun hiukset on pehmeämmät! Tosin ekalla kerralla saatoin ”ehkä” laittaa ”vähän” liikaa öljyä hiuksiin, joten hiukseni näytti siltä, kun niitä ei olisi pesty vuosikausiin (uu sexi mama). Mutta kun opin virheistäni (yksi-kaksi tippaa) niin näytti jo paremmalta. Tuoksuu muuten hyvältä! Sanoisin, että so far, so good! Onko joku muuten kokeillut esim tuota Moroccan Oilia tai muita vastaavia tuotteita?

Nyt ajattelin alkaa väsämään jotain ruokaa ja sitten pitääkin alkaa valmistautumaan illan rientoihin –  esim selvittää vaatekriisi ja saada pois kaikki liima, jota on käsissä, vaatteissa, naamassa ja hiuksissa (askartely à la Marianne…) MITÄ MÄ LAITAN PÄÄLLENI? Nim. Unohdin pestä pyykit viime viikolla = ei mitään kivoja puhtaita vaatteita. Oletteko yllättyneitä? No en minäkään. Nyrkkipesu + kuivaus föönillä? :D

Hauskaa lauantaita mussukat!

16 thoughts on “lapsellisia lahjoja, öljyä hiuksissa ja kaikki vaatteet likaisina.

  1. Mun täytyy tunnustaa etten syö koskaan varsinaisesti aamupalaa. Paitsi jos olen työmatkalla niin sitten vedän hotelliaamiaisella hirveät munakokkelipekonilihapullasämpylämätöt. Luonnollisesti. Ja joo, se on päivän tärkein ateria jne mutta ei mulla ole koskaan aikaa syödä arkiaamuisin! :D Eikä kyllä mikään maistukaan vaikka olisikin nälkä. Viikonloppuisinkaan en koskaan syö heti herättyäni (vaikka olisi nälkä) vaan saatan palloilla parikin tuntia ja vetää sitten vähän leipää. Ruisleipää juustolla, kylkeen kaakao. Breakfast of the champs! :D

    Ja joo, minäkin tykkään hulluna paketoida, ja mitä vaikeampi kohde, sen parempi! Olen joulun aikaan aina ihan fiilareissa kun saan paketoida <3

    Tykkää

    • Mmh hotelliaamupala… Missäköhän täällä on lähettyvillä hotelli josta voisin ostaa aamupalaa? Tai eiku kello on jo noin paljon. Voihan perse! Pizza it is jag jätskiä. Terv. Erittäin krapulainen Marianne.

      Eiku mulla oli ennen kanssa noin ku sulla, ei tehny yhtään mieli aamupalaa ollenkaan. Mutta sitten jossain vaiheessa totuttelin itseeni siihen. Ja jos mulla on aikainen herätys, herään noin puoli tuntia aiemmin jotta ehdin syödä aamupalan :D

      Joo mm m joulu on ihan parasta! Saan aina paketoida muittenkin paketit kun eivät jaksa. Ja mää vaa: YEEEEEESSSS!

      Tykkää

  2. Hyvä aamupala on yön yli nukkunut perusvoikkari. Aamulla ei puolinukuksissa tarvitse kaivaa esiin voileipätarpeita vaan voi ottaa valmiin leivän kaapista. Sen kanssa maito tai kolaa ja jugurtti.

    Tykkää

  3. Paras aamupala olisi Tuc-keksejä,suklaapatukka,iso kuppi kaffetta kera kerman ja kahden kristallipalan ja juustosämpylää jonka välis paistettu kananmuna,tomaattia,kurkkua,salaattia ja kinkkua..
    Vaan onpa onni että sairauteni takia en tod voi tollasta vetää naamatauluun,joten omenaa,teetä ja 1.5 dl fucking-kauraloropuuroo..
    Paketin pitää olla antajansa näkönen.Vihaan sellasia vaaleahaaleita väkästyksiä.

    Tykkää

    • Mä tykkäsin kuitenkin molemmista aamupalaversioista! Tai ehkä se on vaa tää krapula joka aiheutti sen?

      Joo vaaleenhaaleet jutut on nii blaah.

      Tykkää

  4. Mun aamiainen on aina sama: paistettu kananmuna, yks tai kaks kpl ja ehkä ihan vähän nyt juustoakin joukkoon kun sitä kerran on, ja maustamatonta jugurttia omenalla ja kiivillä. Ja lasillinen vettä. Tolla pärjää just ja just kello kahdentoista lounaaseen.

    Tykkää

  5. Ja toi Moroccan Oil ei kyl oo musta hyvää. En nää mitään eroa, laittoi sitä tai ei. Voin antaa omani, lähes täyden pullon sulle jos joskus treffataan.

    Tykkää

    • Ehkä sulla on niin samettiset ja kiiltävät hiuskset muutenkin ettei mitkään öljyt tee mitään eroa ;) Ei toki tartte antaa, mä voin ihan maksaa oikeeta rahaakin :D Mistä sitä tietää vaikka treffataankin, Helsinki on pieni paikka.. kohtahan mä oon tulossa sinne (vihdoinkin)

      Tykkää

      • No ei mulla mitkään karheet hiukset ookaan, mutta kuivahkot latvat ainakin…Davinesin öljy on parempaa! Mut emmä noita öljyjä hiuksissa oikeen tajua. :P

        Tykkää

        • Mä oon vaan blogimainonnan uhri :D Ei mut so far so good.. no more harakanpesä, mutta eipähän muuten tupeeraukset pysyneet eilen fledassa… ehkä mä tuun muuttaa mielipidettä kohta:D

          Tykkää

  6. Toi paketti on kyl tosi hieno! Tollaset overi-varikkaat lastenkutsupaketit on just parhaita. Ja sita paitsi vaan kovikset voi kulkee tollanen kainalossa ilman et ne menettaa street-credia.

    Ma kylla sympatiseeraan tota liima-kohtaa… Ma oon aina kulmakarvoja myoten liimassa. Voit vaan kuvitella milta taalla himassa nayttaa kun teen juttui paivat pitkat. Liimaa ihan joka paikassa.

    Tykkää

    • Niinpä, ja mä oon kovis! Hehe joo mikäköhän siinä on, että on aina ihan liimassa? Luulis, että tähän ikään mennessä olisi oppinut liimaamaan hienosti, mutta mä oon pahempi ku silloin skidinä..

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s