toukokuu kännykän kautta katsottuna.

On taas se aika kuukaudesta, jolloin mennään vähän ajassa taaksepäin ja katsellaan, mitä hittoa olen oikein valokuvannut kännykkäni kanssa. Itseasiassa – nykyään otan kaikki valkokuvani kännykän kanssa – koska kamerani on paska. Nojoo enivei.

1. Rakastuin Lokan (hahah loka-vettä – never gets old!) mansikka-lakritsi-veteen. Siis se on niin HYVÄÄ!
2. Sain Ändin äipältä maailman hienoimman peltikulhon kirpparireissulta!
3. Ostin hienon kakku-ööh-systeemin, jossa säilytän kaikkea maailman krääsää.
4. Tätikukkani delasi. Tai sis kukat delasi, muuten se on kyllä vielä ”elossa.” Hmph.

1. Vietin vappua juoden raparperisiideriä. Sivistyneesti tietenkin.
2. Tyhjensin lompakkoni kaikeista kuiteista. Kuka vihaa kuitteja? Ainakin minä!
3. Vietettiin Ändin synttäreitä Star Wars-päivänä (miksi mulla ei ole synttärit Star Wars-päivänä? Eppistä!)
4. Sain takasin elokuvia, joiden olemassaolon olin unohtanut.

1. Hienot arskat hajosi, yhyy.
2. Pelasin vähän Super Mario kakkosta. Joka edelleen tänä päivänä on todella vaikea peli!
3. Mulla oli tylsää töissä.
4. Örebro oli vähän autio paikka – tältä Örebro näyttää jokaisena arki-iltana kun menen kotiin töistä. Kuollut kaupunki.

1. Koska toiset arskat meni rikki, otin esiin vielä mageemmat arskat. Techno-space-arskat! Tosin kaikki kyyläävät mua, kun mulla on nämä päälläni. Koska olen niin awesome!
2. Yhtenä päivänä satoi. Ja huomasin, että kenkieni pohjassa on reikä, kun seisoin vesilätäkössä.
3. Kokeilin tehdä Mandyn kanssa marmorointia kynsilakalla. Suurimmaksi osaksi se oli vaan todella sotkuista puuhaa.
4. Mun, Tinan ja Saran maailman mainoin blogi näki päivänvalon!

1. Olin yhtenä päivänä lounaalla Tinan kanssa.
2. Ostin ehkä liian monta kynsilakkaa. Vai voiko kynsilakkoja olla liikaa? No ei tietenkään. Huijasin vaan!
3. Yhtenä päivänä tuuli todella paljon ja olin hammaslääkärissä.
4. Ostin maailman hienoimman My Litte Pony-hupparin.

1. Sain paperihaavan. Ja kaikkien haavojen päälle, pitää laittaa hieno laastari! Tietenkin.
2. Löysin lauantaimakkaraa kaupasta!
3. Oli aurinkoista muutaman päivän ja opiskelin Ändin puutarhassa.
4. Join kahvia hienosta mukista, jonka ostin Ändille synttärilahjaksi.

1. Söin jäätelöä..
2. …ja pakkauksen likka näyttää ihan minulta – kun olin noin 5-vuotias. Ehe ehe. (Eikö vain äiti?)
3. Söin hyvää kanasalaattia halloumin kanssa. Om nom.
4. Sain selvän viestin ikkunaani. Näköjään linnut eivät tykkää minusta.

1. Maistoin Maraboun uutuussuklaata. Oli ihan hvyää.
2. Poltin itseni auringossa.
3. Treenasin hienoissa sukissa – jotka pölläsin Ändiltä.
4. Löysin suomalaisia herkkuja kaupasta! Jee!

1. Olin fiikaamassa Saran ja hänen böjfrendin kanssa.
2. Olin fiikaamassa Saran ja Tinan, sekä Tinan pikkusiskon kanssa.
3. Törmäsin dinosaurukseen. Jotkut olisivat voineet saada tästä paskahalvauksen. (Linkin video on ruotsiksi. Jos ette ymmärrä, niin se kertoo eräästä naisesta jolla on dinosaurusfobia – mehehe – ja pelkää siis ihan oikeasti, että dinosaurus voi tulla vastaan ihan milloin vain. Kukaan ei näköjään kertonut hänelle, että Jurassic Park oli elokuva, ei dokumentti.)
4. Ostin Hello Kitty Must Die-kirjan, joka vaikuttaa hyvältä kirjalta.

Ja that’s it folks. Suurin osa kuvista löytyy myös mun Instagramista, mut löytää sieltä nimeltä marywonderland. Onko sulla Instagramia? Let’s stalk each other!

4 thoughts on “toukokuu kännykän kautta katsottuna.

  1. Kuviolliset laastarit, esim. Nalle Puh tai Peppi Pitkätossu, parantavat haavat nopeampaa kuin tavallisen tylsät aikuisten laastarit.

    Tykkää

  2. Järeen hyvää turhaketta toi ”kakku-öööh-systeemi”.
    Sopisi omaankin köökkiin..ja nimenomaan tilpehööririhkamaroippeelle pysäkkipaikaksi.

    Heitäppä joskus vähän infoa tosta Kitty-opuksesta,vaikuttaa kiintoisalta.

    Tykkää

    • Joo aattelin kirjoittaa siitä kirjasta, kunhan oon lukenut sen valmiiksi – mahtanee olla valmis kohtapuol :)

      Joo toi kakku-ööh-systeemi oli kyllä löytö! Maksoi vaan 4 euroo Åhlensilta, jos joku on menossa Ruottiin lähiaikoina.

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s