jalkapallo, mikä se on? voiko sitä syödä?

Joka tuutista vaan jalkapalloa, jalkapalloa ja jalkapalloa. Ja heti, kun sanon, että mua ei muuten jalkapallo kiinnosta ollenkaan, porukka täällä Ruotsissa luulee, ettei mua kiinnosta siksi, koska Suomi on paska fudiksessa. Tiedän ja ei edelleenkään voisi vähempää kiinnostaa.

Ainoa fudis, joka ehkä vähän saattaisi kiinnostaa mua, on jos mun broidit pelaa. Mutta yleensä huokailen jo tylsyydestä noin viiden minuutin jälkeen ja kuolen tylsyyteen. En vaan voi ymmärtää, miten voisi olla mitenkään kiinnostavaa katsella, kun muutama ukkeli juoksee sairaan isoa kenttää edes takas ja välillä kompastuu omiin jalkoihinsa ja itkee jossain nurkassa, että ai ai sattuu – toi tönäisi mua. Yhyy. Wää wää. Aikuiset miehet!

Huh huh. Onneksi asun yksin, ettei ole pakko katsoa mitään matseja.

No kuitenkin. Asiasta kukkaruukkuun. 5 viikkoa töitä jäljellä, sitten minä olen lomalla. Kaikki muut lähtevät jonnekkin etelän lämpöön, minä lähden Suomeen. Mutta ei se mitään, odotan jo innolla. Pitäisi varmaan ne liputkin buukata kohta puoli. Sitä ennen ajattelin käydä Göteborgissa piipahtamassa. Jos rahat nyt vaan riittävät. Jei! Loppuisi jo työt!

Asiasta toiseen kukkaruukkuun – olin näköjään unohtanut jääkaapinoven auki työpäivän aikana. Tämän siitä saa, kun tulee hirveä kiire syödä jotain, ennen kun juoksee töihin. Kai siellä kuitenkin vähän kylmyyttä oli jäljellä. Voihan perse sentään.

Nyt ajattelin kuitenkin katsella jonkun leffan. Tai jotain sarjaa. Ja makaa sängyssä rankan duunipäivän päätteeksi. Tää viikko oli kyllä aika rankka – siis sillä tavalla, että kuitenkin oli hauskaa – mutta toisaalta rankkaa – ymmärrättekö? Ai ette, no en mäkään ihan kunnolla.

Mitäs sielläpäin tykätään fudiksesta? Eikö se olekin niin, että se on ihan perseestä?

5 thoughts on “jalkapallo, mikä se on? voiko sitä syödä?

  1. Fudis on harvoja parhauksia urheilun saralla.Tykkäilen katsella myös erilaisia taistelulajeja ja jousiammuntaa =)

    Itse harrastan pitkän matkan pohdintaa ja lyhyen radan imurointia.
    Hikeä pukkaa niissäkin.

    Tykkää

    • Jousiammunta ja kamppailulajit on sentääs vähän eksoottisia! Joo lyhyen radan imurointi on kyllä rankka laji! Vältän sitä mahdollisimman paljon kuitenkin :P

      Tykkää

  2. Päivitysilmoitus: viime aikoina olen… | Mary ihmemaassa

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s