tiistai > maanantai

Mistä tietää, että mopo on karkaamassa käsistä? No vaikkapa siitä, että menee maanantaina after workiin. Se on totaalisesti epä-mariannemaista käytöstä. Jotenkin meno töissä meni niin levottomaksi, että piti päästä vähän irroittelemaan. Tai jotain. Näin mä ainakin sen selitän. Sitäpaitsi oli hauskaa nauraa ruåtsalaisille, kun saivat Ukrainalta turpiinsa. Muistuttakaa mua, että ensi kerralla en mene baariin, kun Ruotsi pelaa fudista. Terv. Kuuro.

Nyt aamupalaa naamaan, treenivaatteet päälle ja ulos sateeseen kohti salia. Eilen vedin sellaisen supersarjan pitkästä aikaa, ja nyt jokaiseen lihakseen sattuu niin maan perkeleesti. Siis sattuu niin paljon, että sitä miettii onko tämä sen arvoista. Siis niska on pahin, tuskin pystyn kääntämään päätäni. Varmasti todella fiksua mennä salille tänäänkin? Jepp, tottakai.

Hauskaa tiistaita!

PS. Koska sataa koko ajan… Pitäisiköhän hankkia joku sellainen urpo poncho? Koska vähän vaikeaa pyöräillä sateenvarjon kanssa? Vai onko sadeponcho/takki aivan liian urpo? Tosin minä = eniten urpo. Eli jotain ponchoa ostamaan!

2 thoughts on “tiistai > maanantai

  1. Mä oon haaveillu sellaisesta pitkään. …vaikka en mä tiä mitä mä sillä tekisin. Mun ei oo pakko pyöräillä sateessa, eikä kauheen pakko muutenkaan olla ulkona sateella. Mut sellaisen mäkin haluaisin.

    Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s