dagens blabla

Marianne täällä moi.
Just nyt tällä hetkellä istun töissä ja töitä olisi jäljellä noin 9 tuntia. Joo kuulitte oikein. Olen aika väsynyt, koska sattuneista syistä nukahdin liian myöhään (liian hyvä Criminal Minds-jakso.) Päivän asu: Tosi kiva sininen uusi neule (alennusmyynnit ai lav juu), tummat silmänaluset ja paskaiset hiukset nutturalla – ja farkut joissa on reikä haarojen välissä ja joku ruokatahra eilisestä ruuasta.

Nukkuminen olisi aika kova juttu. Onneksi on vielä puoli tuntia safkista jäljellä. Viime kerralla taisin selvitä 13 h tappoduunipäivästä – katsotaan miten tällä kertaa menee!

Hauskaa keskiviikkoa kaikille!

PS. Olin niin väsynyt aamulla, että tipahdin tuolilta. Se jotenkin vaan liukui pois mun alta (perkeleen tuolit jossa on pyörät) ja löysin itseni lattialta. Ja kyllä, kaikki konttorissa näki sen. Tietenkin, what did you expect?

6 thoughts on “dagens blabla

  1. Sä teet ns miniristeilyä =)
    Olen itse ollut kova tekeen duunis tuplia,yleensä viikonloppuisin,jos vain toinen pvä 14 h niin se on miniristeily.Molemmat tuplana on sitten risteily =)

    Olen itsekin vetäny tuolilla käsittämättömiä kupperskeikkoja,yleensä puhelimessa puhuessa…hajoitin edellisessä duunipaikassa kaksi konttuurituolia ja yhden lankafoonin näillä akrobatian ihmeilläni.Sain myös otsani kerran auki ja veret valumaan kun lipsahdin etukenossa ja löin pääni pöydänreunaa..tietysti =)
    Mä olen hajottanut työpaikoilla tahtomattani käsittämättömän määrän rompetta..voit vaan arvailla minkä määrän olen tuhonnut tietoisesti =O

    Tykkää

    • Mä olen tylymuija TODELLA pahoillani mutta en mahda mitään sille että tuo sun lipsahdus-otsan kopsahdus naurattaa mua ihan hillittömästi :D

      Tykkää

    • Hehe noi risteilyt oli aika hyvä selitys tappoduunipäiville :D

      Hahahaha, voi ei! Toi kuulostaa ihan joltain mitä mulle yleensä tapahtuu. Sori hehehe. Mä taas kerran kompastuin omaan jalkaani kun astuin ulos autosta ja lensin pää edellä ulos, löin pääni autonoveen ja vintti meni pimeeks.. välillä sitä vaan tapahtuu!

      Tykkää

  2. Päivitysilmoitus: tonnin arvonta. | Mary ihmemaassa

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s