töitä vain ei hupia lain, se marya kismittää ’ain. taas vaihteeksi.

Hello duudelit! Olen yhä elossa! Kutakuinkin ainakin. Eilinen duunipäivä oli kyllä aika järkyttävä. Toisessa duunissa meni jo sen verran levottomasti, ettei mitään rajaa. Duunipäivän jälkeen seisoin duunikverini kanssa bussipysäkillä – päivän ehkä tyhmin keskustelu meni näin:

Minä: Laura, onks toi sun bussi?
Laura: Onko se bussi numero kaksi?
Minä: Siinä lukee ”ei liikenteessä.”
Laura (erittäin sarkastisesti): No sittenhän se on mun bussi!

Döööh. Kivaa, kun välillä unohdan ajatella. Olin kotona kymmenen aikoihin. Enkä edes romahtanut sänkyyn kuolleena, vaan katsoin jopa kolme jaksoa Criminal Mindsia. Kunnes sitten loppujen lopuksi simahdin.

Tänään tosin en millään jaksannut herätä. Herätys oli soimassa kello 8.14 kuten normaalisti, mutta siirsin sitä jopa puoli kymmeneen asti. Tietenkin Ändi oli tästä ihan ihmeissään ja kysyi olenko kenties ”kipeenä, koska en herännyt kukonpieremän aikaan ja samalla herättänyt sitä helvetin aikaisin.” No sori hei!

Päivän aamupala, maustamatonta jugurttia ja kurpitsan siemeniä, sekä aprikoosi-karpalo-leipää ja jotain tuorejuustoa päälle. Nami!

Smell you l8er! Mä lähden kohta työhaastatteluun – taas. Siis kohta sais jo nämä duunitarjoukset loppua. Niitä vaan tipahtelee joka suunnasta. No ei saa valittaa, ihan kivaa, että kaikki vihdoinkin tajuvat miten helvetin awsum mä oon! Se on moro!

2 thoughts on “töitä vain ei hupia lain, se marya kismittää ’ain. taas vaihteeksi.

  1. Aprikoosi-karpalo..krääähh..kuulostaa suht hurjalta.

    Eikö oo upeeta kun kaikki haluaa just sut,koska oot niin paras =)

    Tykkää

    • Se oli hyvvää! Om nom.

      Hehe tuntuu aivan saatanan upeelta, mutta musta tuntuu, että tämä ei ehkä tee niin hyvää mun egolle. Se vaan paisuu ennestään…

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s