-70%

Jos joku sattuisi näkemään mut menevän sisään johonkin kauppaan, jossa myydään kosmetiikkaa seuraavan vuoden sisällä, please – estäkää mut hinnalla millä hyvänsä, vaikka ampumalla (no okei ei ehkä nyt niin radikaalisti, mutta kuitenkin.)

Olen ostanut nimittäin kuluneen VIIKON aikana seuraavat tuotteet:

Mineraali-meikkivoidetta, kaksi ripsaria, 5-6 kynsilakkaa (en ihan täsmälleen muista oikeaa määrää..), kynsiviilaa, huulirasvaa, primerin, valokynän, sitä jotain BB-voidetta ja ja ja. Näette varmaan jo kuvasta mitä kaikkea olen ostoskoriini heittänyt (tuossa ei ole edes kaikki kamat.) Syy tähän on vain ja ainoastaan työpaikkani vierellä oleva Kicks. -70% on se mun juttu. Jos jotain tavaraa on -70% on melko varmaa, että mä oon siellä ronkkimassa aarteita. Okei ihan kaikki näistä tuotteista ei ollut -70%, mutta vähintään puoleen hintaan.

Työpaikalla mua jo melkein kiusataan tästä määrästä. Tänään löysin ennen töitä maton, jonka roudasin sinne – ”Ootko sä Marianne taas ollut shoppailemassa, eh eh? Mitä ostit Kicksistä?” Pakko yrittää hillitä itseäni – ja kuten jo sanoin – estäkää please mua ostamasta lisää kosmetiikkaa, oikeesti! Mattoa olin ainakin kuolannut jo vuoden ja se oli noin – 75% alennuksessa. Jei! Mariannen ensimmäinen itse ostettu matto! Joo olen melkein 30 ja ennen tätä en ole omistanut mattoa.

Tuosta IsaDoran mineraalimeikkivoiteesta btw. Tämähän on ihan ensimmäinen kerta, kun olen tuollaisia mineraalimeikkihärdellejä kokeillut. Vaikuttaa ihan kivalta tuotteelta – mutta voi tsiisus tuo mukana tullut kabukisivellin – tuntuu siltä, kun levittäisi sitä meikkivoidetta hiekkapaperilla naaman. Eli pakko mennä ostamaan kabukisivellin. Tai siis. Eikun. Joo pakko.

No mitä muuta? No kävin tänään kyttiksellä tekemässä ilmoituksen vuokranantajasta. Tosin heillä ei ollut tarpeeksi porukkaa siellä, joten soittavat mulle huomenna. Miksi olen ihan paskat housuissa poliisien kanssa juttelemisesta? Enhän minä ole tehnyt mitään väärää..

Kuka muu tykkää -70% alennusmyynneistä? Käsi ylös!

Translation: If you see me walking into a store that sells cosmetics, please stop me. You are allowed to use violence!

10 thoughts on “-70%

    • hehe, on joo! aika paha vaan kun just on duunin vieressä, niin sitä niinkun voi vahingossa joutua sinne työmatkan varrella ^^

      Tykkää

  1. Mut ”-70%” on erittäin hyvä perustelu ostoksille, samoin kuin, ”mä vaan haluan”, ”ota 3, maksa 2”, ”tuokin osti”, ”se on niin ihana”… jne jne…

    Onnea maton ostosta!!
    Sun ikäsenä, muutama vuosi sitten, mäkin ostin ekan mattoni… kirpparilta. Mut se on oikeen sellainen iso olohuoneen matto. Sellainen ”aikuisten matto”.

    Tykkää

    • Ja hei, tänään mä hain postista Yvesin paketin, jonka tilasin noin viikko sitten KOSKA yhdestä blogista oli linkki toiseen blogiin, jossa oli linkki, jonka kautta sai 20% alennusta kaikista ostoksista. ”Yksinoikeudella xxxxxxx:n blogin lukijoille!” …sekin on ihan hyvä syy, eikö ookkin…?

      En mä oikeesti tarvi miljoonatta suihkugeeliä ja ziljoonatta käsirasvaa, mut kun
      oli se alennus ”yksinoikeudella!!”

      Tykkää

    • Joo noi muut perustelut on kanssa kovasti käytettyjä, heheh.

      Kiitos, tää tosin ei ole ”aikuisten matto” – ihan vaan eteiseen.. mutta aattelin, että aloitetaan ensin baby stepseillä :D

      Tykkää

  2. En oo ite hirveen alennusmyyntien perään, kun en ikinäkoskaan sieltä mitään kuitenkaan löydä. Mut toki kosmetiikka-alet pitää usein käydä läpi. :) Tosin mullon jo ennestään niin paljon kaikkee, että nyt en aio kiinnostua ostamaan MITÄÄN kosmetiikkaa!!!

    Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s