auringonpistos

Tänään on kuulemma (vai onko se huomenna) noin melkein kaikki ruåttalaiset on jossain mökillä, tanssimassa pieniä sammakoita jonkun fallossymboolin ympäri (tämä on kuulemma aivan totta – eikä vaan läppää.) Minä on the other hand, olen jo pessyt 5 koneellista pyykkiä ja nyt kävin tuosta Rustasta ostamassa mopin, ämpärin, mäntysuopaa,  kloriittia ja kaikkia muita juttuja.

Olen näemmä saannut auringonpistoksen tai jotain – ajattelin nimittäin siivota. En ole kertaakaan pessyt lattioita, kun olen tässä asunnossa asunut – siis kahteen vuoteen. Nyt ajattelin tehdä asialle jotain. Hehe. Tiedän, että tietty duunikaverini varmaan oksensi vähän suuhunsa tämän luettua ehehe. Kuitenkin haluan väittää, että kämppäni ei ole mitenkään hirvittävän oksettava – esim lattiaan ei jää kiinni tai mitään.

Myöhemmin ehkä saatan mennä ulos, grillaamaan tai jotain. Meidän piti eilen Lauran kanssa käydä ostamassa juhannusjuotavaa – mutta Systembolagetiin oli jono. Siis ei jonoa kassalla, vaan sinne oli noin 10-15 metrin jono SISÄÄN. Koska tässä kaupungissa on vaan yksi helvetin Systembolaget. Eli kiitos, suomalaiset jäi ilman jussijuotavaa. Onneksi olen kunnon partiolainen – mulla on nimittäin joku vajaa Minttupullo pakkasessa. Jos siis olisi tarvetta saada jotain juotavaa.

Ensin siivotaan!

Mutta hauskaa juhannusta kaikille kuitenkin! Ottakaa iisisti ja elkää menkö uimaan kännissä!

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s