neonkeltaista kynsilakkaa ja pupuja lautasella.

On aina todella mukavaa herätä aamulla jäätävään migreeniin. Niinkun joku (mun pää siis) olisi päättänyt yön aikana, että hei – mitä jos pilataan Mariannen päivä ihan totaalisesti? Joo helvetin hyvä idea. Lisäksi olo on vähän sellainen.. flunssainen. En tiedä onko se allergiaa vai flunssaa. Tosi jees, kiitän  ja kumarran maailmankaikkeus.. tai jotain.

Eilinen ilta venyi vähän pitkäksi, koska kotiin tultua katsoin elokuvan (21 Jump Street – siitä myöhemmin sitten joskus) ja lakkasin kynnet. Vihdoinkin olen hankkinut sen neonkeltaisen lakan! Maksoin tästä hirmuiset 12,50 kruunua (eli en mitään, alennusmyynneistä tietty.) Depend siis, niin mainio juttu, pieni pullo ja halpaa – eikä vituta hirveesti, jos väri onkin pehvasta. Kuitenkin lakka on aika läpikuultavaa, joten laitoin alle valkoista lakkaa, jotta kynnet olisivat ihan kunnolla in your face neonit! (Kuvassa väri ei ole niin neon, kun mitä se on irl.) Oon ihan rakastunut tuohon väriin! Pakko mennä ostamaan lisää tuota lakkaa! (Pelkään, että sitä ei ole enää, kun olen kuluttanut värin loppuun.) Olen kaksi kertaa maalannut kynnet tällä, ja kuten näette kuvasta – sen näkee jo pullostakin. Tää oli kyllä hyvä juttu! Sävy on (jos pullosta näen oikein – ei jaksa hakea laseja) 35. Kai.

Mitä mieltä olette? Onko hitti vai huti? Neonkeltaiset kynnet siis? :D

Muuten yritin olla vähän terveellinen – koska migreeni – ja söin aamupalaksi mustikkajugurttia ja näkkileipää Kesolla ja kesäkurpitsalla. Eikö ole muuten suloinen tuo lautanen? Olen hiplannut noita Lagerhausilla ikuisuuden ja löysin niitä alesta, joten eikun konkkaamaan kotiin lautasia – joita en periaatteessa edes tarvitse (eikä mulla periaatteessa ole tilaakaan..), mutta oli vaan pakko. Heh.

Oujee, jospa sitä menisi tästä makaamaan takaisin sänkyyn ja tekee kuolemaa. Mukavaa päivän jatkoa kaikille!

6 thoughts on “neonkeltaista kynsilakkaa ja pupuja lautasella.

  1. Mä aina ihastelen tuollaisia neon-juttuja mutta jos itselleni maalaisin sellaiset kynnet, tulisi todennäköisesti vain tyhmä olo :D Housuissa menee! Ei tosin keltainen (tai eihän sitä tiedä?), mutta pinkki! Rrrakastan mun kirkkaanpinkkejä housuja ♥

    Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s