parin päivän randomit

-Söin eilen kesän ensimmäiset mansikat, jotka ostin ylihintaan kaupasta – eikä ne ollut edes sikahyviä. Tottakai kuitenkin söin ne.

-Ostin Systemenistä kolme pulloa viiniä ja törmäsin Lauraan kassanjonossa – eikä se uskout mun selitykseen, että kaksi pulloista oli Ändin.

-Ostin neljä leffaa 10 kruunua kappale. Yeah! Vielä kun ehtisi katsoa ne…

-Sain ihan helvetinmoisen allergiakohtauksen ja jouduin ostaa lääkkeitä lähimmästä apteekista. Tripla-annoksella mennään.

-Nukahdin, kun tulin kotiin eilen työpäivän päätteeksi.

-Olen kuullut, että teen kuulemma työni liian nopeasti.

-Söin aamupalaksi kaksi ruispaahtoleipää juustolla ja kurkulle, sekä kreikkalaistyylistä jugurttia jossa oli jotain persikkajuttua – ja allerigalääkkeitä.

-Ändi herätti mut puoli kuusi, koska luuli mun nukkuneen pommiin. Sanoin, että herään kello 6.20 en siis 5.20. Hmpf! Kiitos kuitenkin.

-Muistin, että mulla on kolmet parit kenkiä, joita en vielä ole ”ehtinyt käyttää.”

-Olen syönyt kolmena pävänä einesruokaa lounaaksi. Yök.

-Olen aivan tajuttoman väsynyt.

-Tänään pitäisi vielä duunin päädyttyä mennä leikkauttaa tätä niin sanottua harakanpesää (hiukset siis) ja viettää tyttöjeniltaa. Sekä juoda viiniä. Jos nukahdan, pyydän anteeksi jo etukäteen.

-Sitten mulla onkin jopa kaksi päivää vapaata. Ja sitten alkaa taas hirvee duuniputki.

-Lounastunti loppui. Palataan asiaan!

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s