perseeseen ammuttu karhu

Mä en tiedä onko se tää ikä tai jotain, mutta luoja, että voin olla ihan paskana ”juhla-illan” jälkeisenä päivänä. Mulla oli muuten pitkästä aikaa aivan tajuttoman kivaa eilen tyttöjenillassa. Mitä nyt olin ihan totaalisen väsynyt duunin jälkeen ja jouduin peruuttaa hiustenleikkuun, koska oli pakko vetää pieni powernap ennen, kun lähin liikenteeseen.

Muuten, onko kellään muulla sellainen juttu, että jos sattumoisin nukahtaa keskellä päivää (iltapäivää whatever) niin, kun herää niin olo on kun perseeseen ammutulla karhulla? Mua ärsyttää aina kaikki ihan helvetisti, enkä mieluiten halua puhua kenelläkkään. Kuitenkin lähdin sitten polkemaan kohti tapaamista tyttöjen kanssa. Tottakai he olivat myöhässä, joten jouduin odottamaan 15 minuuttia kaupan ulkopuolella, lähiön kauppakeskuksessa.

Ei siinä mitään muuten, mutta koska olen sellainen friikkimagneetti ja vedän puoleeni kaikkia hörhöjä. Siinä kaupan edessä oli noin 6 kappaletta vapaata penkkiä ja tottakai sekunti sen jälkeen kun istahdin yhdelle penkille, joku itselleen mumiseva tyyppi tuli istumaan siihen viereeni. Mä en vaan ymmärrä sitä, että jos penkkejä on miljoona vapaana, onko pakko tulla istumaan mun viereen? Eikö muutkin voisi olla vähän tyypillisiä skandinaaveja ja mielummin istua yksin? Hmpf!

No ostettiin likkojen kanssa hirveet määrät mässyä ja hyvää ja mentiin Lauralle hengailemaan. Tottakai Laura asuu jossain Mount Everestin korkuisella kukkulalla. Ei muuten ottanut sekään päähän ollenkaan, että sinne piti kiivetä. No kesti vähän aikaa kunnes chillasin vähän ja aggressiot hävisivät. Koko ilta meni siinä, että istuttiin pöydän ääressä, juteltiin niitä näitä, juotiin pullo viiniä (hups) ja syötiin kaikkea mansikoista sipseihin. Niin ja ilta alkoi muuten niin, että palli, jolla Laura istui hajosi sen alle. Tietenkin otin tästä kuvan, mutta en ole ihan satavarma, jos Laura tykkäisi siitä, että laitan sen koko Internetin nähtäväksi :D

Anyhow – aivan mahtava ilta oli ja mulla ei tosiaan ole ollut niin hauskaa sikapitkään aikaan. Joskus yhden maissa pyöräiltiin pienessä huppelissa toisen kaverin kanssa kotia. Meni muuten hyvin, vaikka olisikin voinut kuvitella, että mun tuurilla olisin pyöräillyt jonnekkin ojaan.

Tänään nukuin kauan. Ette muuten tajua, miten ihanaa on pystyä nukkua kauemmin kun kello seitsemään. Söin aamupalan rauhassa, join laihaa kahvia (Ändin syytä) ja surffailin netissä. Iih ihanan lepposaa. Sitten jouduin menee äkkiiäkkii hengailemaan kaupungilla Tinan kanssa ja siivoomaan rappusta. Lisäksi ehdin jopa käydä tyhjentämässä Ruotsin Tarjoustalon ja ostin esimerkiksi nuo ylläolevat pienet purkit, jota olen kuolannut hirvittävän kauan. Mitä mä niilläkin teen? En tiedä, ne oli vaan niin suloiset, että oli pakko saada.

En tajua, miten olen kaiken tuon jaksanut edes tehdä. Seuraavaksi aattelin ottaa tirsat ja sitten pitääkin mennä antaa ruokaa Tinan kissoille. Ja loppupäivän vietän aivan saleen varmasti sängyssä katsoen Smallvilleä. Enkä aio liikkua ollenkaan. Ehkä vessassa voisin käydä, jos on tarvetta (hmm jos en juo mitään, niin ei ehkä tule vessahätääkään?) Muuten en tee varmanakaan mitään. Mä oon vaan niin finaalissa.

Hauskaa perjantaita kuitenkin kaikille!

7 thoughts on “perseeseen ammuttu karhu

    • Överskottsbolaget :) Rusta on kyllä kanssa vähän sama juttu – paitsi vähän hienompi, mun mielestä siis :D ja parempi. Ja mun naapurissa. Terv. 50% palkasta menee Rustaan

      Tykkää

  1. Mä oon nukkunu elämäni aikana varmaan tasan kahdet hyvät päikkärit. Yleensä käy niin että ne menee pitkäksi ja sitten on olo niinku puusta pudonneella, vähän etova ja tunkkainen ja kaikki ärsyttää. Niin, ja sitten menee yöunetki ihan puihin! Yritän siis välttää. Paitsi ehkä nyt lomalla, koska on AIVAN SAMA mihin aikaan menee sitten illalla/yöllä/aamulla nukkumaan <3

    Tykkää

    • heh mä oon kyllä nukkunut hyviä päikkäreitä vaikka kuinka paljon, olo sen jälkeen on tosiaan ihan persesestä. Just tuollainen ku säkin selittelit! :D Odotan kovasti sitä, että pääsen lomalle.. mutta en mä osaa valvoa myöhään vaikka olisi vapaata nykyään. Yhyy, kaipaan sitä tunnetta, kun on hereillä aamuun asti. Siitä taitaa olla joku muutama vuos sitten kun siihen pystyin :(

      Tykkää

      • En mäkään oikeasti osaa enää valvoa, mutta se on ajatuksena tosi ihana :D Tiiätkö lämmin kesäyö ja auringonlaskut ja nousut ja kaikkee tosi ihkua. Oikeassa elämässä sitä kuorsaa jo kymppiuutisen jälkeen :D

        Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s