kirsikoita lounaaksi

Muut ehkä sanoisi, että elän – itse sanoisin, että olo on vähän semmoinen, että jäinkö rekan alle vai mitä? Eilisen 12.5 h duunipäivän päätteeksi kun istahdin sohvaan katsomaan True Bloodia pilkin koko ajan. Nukahdin jopa välillä. Näin varmaan untakin. Kuitenkin en vaan voinut sietää ajatusta, että menenpäs tästä kello 21 nukkumaan. Koska vaan pienet lapset menee siihen aikaan nukkumaan, eikö vain? No kaksi tuntia myöhemmin vedin jo sikeitä ihan kybällä.

Ja eikun taas tekemään 12.5 h duunipäivää (7.5 to go – ja nyt on vielä lounas – saa vähän hengittää.) En toki valita. Pakkohan mun on vähän raataa, jotta saisin vähän matkakassaa säästettyä. Luin juuri lehdestä, että Ruotsin kruunu on tosi vahva nyt, eli kun mää tuun Suomeen mää oonkin rich bitch ja kuningas baarissa, koska euro on heikko (talousexpertti Marianne on puhunut.) Ehhehee. Tai sitten makaan vaan sängyssä ja toivon, että äippä palvelee mua. Saa nähdä. Noin 1.5 viikko vielä ja sitten seisonkin jo Katajannokan terminaalissa! Mä jaksan vähän vielä puristaa! Ehkä..

Muuten oli tarkoitus syödä lounaaksi tacosalaattia, mutta löysin Ändin jääkaapista kirsikoita ja otin ne mukaan välipalaksi. Ja niin välipalasta tulikin sitten ateria. Heh. Koska olen aikuinen. Siksi. Tosin todella kivaa, että olin syönyt noin 4/5 rasiasta kunnes löysin homehtuneen kirsikan ja nyt on jotenkin vähän huono olo. Ja paniikki. Mä tuun kuolee!

3 thoughts on “kirsikoita lounaaksi

  1. Kirsikat on kyllä niin hyviä! Olispa mullakin ändi, jonka kaapista vois hakee niitä, kun en raaski tuolta torilta ostaa…

    Tykkää

    • Niin onkin! Kirsikat on best! Tosin heh ei se Ändi niitä syö – voi olla hyvin mahdollista, että olen itse ostanut ne ja unohtanut ne sinne. Tai sit joku muu on laittanut ne sinne :D

      Tykkää

  2. Päivitysilmoitus: minähän en koskaan valita, mutta… | Mary ihmemaassa

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s