na na na na na na na na na naaa bätmään!

Juhlistan tulevaa The Dark Knight Rises leffaa ostamalla elokuvaan sopivat asusteet. Tottakai Ebaysta ja en oikein tiedä mitä tuosta laadusta sanoisi. Olen iloinen jos ne kestää noin kaksi viikkoa.. (tai no ehkä liiottelin vähän, en tietenkään halua, että ne menee rikki.)

Ja sitten vielä korviksiin mätsäävä napakoru. Näillä mennään. Nyt olen siis virallisesti Bat-approved ja tulen salettiin juoksee ympäri Helsinkiä ja laulaa Batmanin tunnaria.

Tai sitten en. Teen sitä vaan kotona, kun kukaan ei näe. Ja otan tietenkin pyyhkeen viitaksi. Nanananananananaaaaaaaaaa Bätmäään!

Meno täällä on aika levoton. Olin ostamassa tuliaisia porukoille ja kassalla maksamassa, kun pankkikortti ei yhtäkkiä toiminut. Jopas siinä sitten manailtiin muutamaan tuhanteen kertaan. Sehän oli se juttu, että se uusi kortti lähetettiin sinne Herttoniemen pankkiin. Kun minä asun täällä Ruotsissa. Jee, tosi hyvin vedetty Nordea.

Toinen vitutusjuttu – matkat takaisin Ruotsiin maksaa mansikoita. Siis ei sinänsä sillee, että mansikat olisi mitenkään hirvittävän kalliita.. Mutta on ne kuitenkin.

Mua ottaa vaan ihan kaikki päähän nyt entistä enemmän. Onneksi mulla on vähän hätävararahaa jemmassa. Mutta sinne meni sitten se Lontoon matka.

Vittu.

3 thoughts on “na na na na na na na na na naaa bätmään!

  1. Päivitysilmoitus: heinäkuu kännykän kautta katsottuna. | Mary ihmemaassa

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s