2 kuukauden juurikasvu ja 5 pakettia kahvia.

Periaatteessa mun pitäisi pakata nyt. Koska huomenna olen varmasti ihan poikki duunipäivän päätteeksi. Ja hiuksetkin pitäisi värjätä – ettei siskoni silmät ala nykimään, kun se näkee mun 2 KUUKAUDEN juurikasvun. Lisäksi pitäisi siivota ja ja ja pestä nyrkkipyykkiä ja ja ja.

Kysymys kuuluukin sitten: Miksi ihmeessä vaan makaan sängyssä ja juttelen siskon kanssa. Sekä Tinan (jonka kanssa suunnitellaan Lontoon-matkaa syksyllä.)

Miksi en voi ikinä pakata ajoissa? Yhyy!

PS. Kahden vuorokauden päästä olen jossain Itämerellä.

PPS. Aimitenniinmullaonmatkakuumehäh?

PPPS. Itse asiassa kirjoitin tämän postauksen jo monta tuntia sitten – jotenkin vaan juutuin bussipysäkille (?!) juttelemaan duunikaverin kanssa kahdeksi tunniksi. Hupsista keikka. Mun piti vaan antaa hänelle parit lautaset, josta halusin eroon – kunnes kävikin niin, että parin tunnin päästä havahduttiin siihen, että ulkona on pimeetä. Oho hups.

PPPPS. Äiti halusi vähän kahvia. Jotenkin alan hieman epäilee sitä, että äidilläni on riippuvainen kahvista.

PPPPPS. Miten saan nuo kahvipaketit mukaani?

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s