packa pappas kappsäck – paitsi, että mulla ei ole mitään kapsäkkiä.

Vähän alle 4 tunnin päästä istun bussissa matkalla Tuhkolmaan – YAY! En millään malta odottaa! Vielä viimeiset tavarat laukkuihin ja sitten vaan matkaan.

Tosin tämä päivä olisi huomattavasti kivempi – ellei mulla olisi migreeniä ja nenä ihan tukossa. Eihän tässä muuten mitään, mutta musta alkaa ihan oikeasti tuntuu siltä, kun maailmankaikkeudella on jotain mua vastaan. Vai onko tämä vaan yleistä maanantai-oireta?

Olen nimittäin aina kipeenä Suomessa. Ihan oikeasti. Nyt en ole ollut piiitkään aikaan kipeenä – siis melkeen vuoteen – ja heti kun menen lomalle niin pää on täynnä räkää. Kiitos.

MÄ EN KESTÄ!

However. Pakko kestää. Ei tässä muitakaan vaihoehtoja ole. Eikö vain? Always look on the bright side of life, eikö vain? Näin duunikaverini sanoi mulle eilen, kun menin töihin, tekemään töitä  – ja kas vain mulla ei ollutkaan töitä. Eli menin turhana sinne, eikä kukaan kertonut mulle yhtään mitään. Otti kieltämättä hirvittävästi päähän.

Laivamatkalle testasin tuollaisia, mitä ne nyt nail foils – fooliota? – jotka ostin ebaysta muutamalla dollarilla. Ihan kivalta näyttää – tosin mitä ihmettä ajattelin, kun ostin vaaleanpunaiset? No offence, mutta vaaleanpunainen ei todellakaan sovi mulle. Liian tyttömäiset. Nämä kynnet on way, way liian tyttömäiset. Mun olisi pitänyt ottaa sellaiset, missä on jotain pääkalloja. Oliko se liikaa aurinkoa? Päätä särki? Liian vähän unta? Who knows.

Noi oli suhteellisen helppo laittaa kiinni kynteen. Pitää vaan puhdistaa kynnet ja buffrata niitä, jotta ne on sileet. Kuitenkin muutamaan kynteen foolioon tuli ilmakuplia ja ne meni makkralle. Of course.

No aion kuitenkin viettää koko reissun hytissä – ei kukaan näe mun rinsessakynsiä. Saattaa olla, että selviän tästä ilman mitään häpeää.

Ja nyt pakkaamaan viimeiset kamat!

Mukavaa maanantaita kaikille!

4 thoughts on “packa pappas kappsäck – paitsi, että mulla ei ole mitään kapsäkkiä.

  1. Tervetuloa Suomeen! :) Tosin tällä hetkellä täällä sataa vettä kuin…saavista kaatamalla, mutta eiköhän tuo sää tuosta parane. Ikävä kuulla, et oot kipeenä..ehkä sulla stressi purkautuu, ni oot saanut pienen flunssan päälle. Sit voit katella ehkä pari jaksoa Smallvilleä ja ostaa pari kynsilakkaa :)?

    t.Maria

    Tykkää

    • Kiitos! :)
      Hehe joo kuulin, mutsi kertoi. Täällä paistaa tietenkin aurinko, sanoinkin, että ihan varmasti täällä on magea kesäkeli, kun olen poissa – ja suomessa sitten sataa :D hehe. Voi olla joku stressijuttu. ehkä se tästä.Yeah smallville ja kynsilakka pelastaa ihan mitä vaan :)

      Tykkää

  2. Ihanaa lomaa! Toivottavasti saat paranee siella suomessa, mutta jos eivat, niin ei sekaan varmaan hirveesti haittaa. Toivottavasti saat levattya ja muutenkin nauttittua suomen lomasta!

    Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s