univelkaa

Tiedättekö sen tunteen, kun olette niin väsyneitä, ettei jaksa tehdä yhtään mitään?

Minä tiedän. Tällä hetkellä olen about sammumispisteessä, enkä oikein edes tiedä, miksi ihmeessä edes istahdin tietokoneen ääreen. Nimittäin tulinpas tuossa joku aika sitten minireissulta Tallinnasta. Mutta otetaan se matka vaikka huomenna, mun pitää ihan oikeasti nukkua vähän. Mulla on vähän univelkaa. Ja kun sanon vähän, tarkoitan ”vähän.”

Hihitelkää te vaikka tälle kuvalle sillä välillä, kun mää vedän sikeitä:

PS. Aijoo. Sinä, joka ajoit 69 bussia, joka lähti Elielinaukiolta noin 22.15 – tiedätkö, että bussikuski ja rallikuski EI ole sama asia, siis sitä bussia ei tarvitse ajaa, kuten ralliautoa? Näin minä olen ainakin kuullut. Terv. Marianne, joka melkein lensi alas penkiltä, koska rallikuski bussinratissa – ja Marianne on mukamas vielä nuori – siis ”nuori.”

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s