mansikoita, pikakuivattajia ja tuhontuomittu kirja

Parasta Suomessa? No tietenkin suomalaiset mansikat! Söin niitä maustamattoman jugurtin kanssa aamupalaksi. Dekadenttiä!

Olen myös kokeillut Tallinnasta ostettuja kynsilakkoja. Tai no ihme kyllä ostin vain yhden(!!!), tuon Miyon oranssin. Enemmän innoissani on tuosta Seche Viten pikakuivattajasta. Olen lukenut siitä aika monesta kauneusblogista ja aina halunnut klikata sitä sitä kotiin, mutta 120 kruunun hinta on tuntunut vähän liialta. Kaubamajassa se maksoi muistaakseni 9 euroa joten ostinpahan sen sitten. Ja houli kräp se kuivatti kaksi kerrosta kynsilakkaa noin minuutissa! Tää oli kyllä hyvä ostos! Ja eikä muuten ole kynsilakka vielä lähtenyt lohkeamaan ollenkaan (kolmas päivä here we go!) So worth it!

Tässä vielä tuo Miyon Tropicana. Miyo on mulle ihan uus tuttavuus (ja ihanan halpa) eihän meillä tällaisia ole siellä Örebron tuppukylässä… I löööv it! Aivan ihana väri, levittyi helposti, mutta tarvittiin ainakin kaksi kerrosta, koska aika läpikuultava lakka. En ikimaailmassa olisi voinut kuvitella, että rakastuisin näin oransseihin lakkoihin (mulla on oransseja muissakin sävyissä) – koska mun mielestä oranssi on aika järkky väri. Huuh? Löinkö pääni vai onko tämä aurinko? Vanhuus? Ei voi tietää…

Arvatkaa muuten mitä muuta löysin Tallinnasta, jotan en yksinkertaisesti voinut vastustaa, kun selailin sitä? No Keri Smithin Wreck This Journal! Wohoo! Olen jo vähän tuhonnutkin sitä. Aaaaivan ihana ja niin hintansa arvoinen! (Ja halvempi mulle, kun jos olisin ostanut sen Ruotsista möhöhö – ihanaa, että eurolla menee niin huonosti, se tekee musta rikkaan bwahahah.)

Ja tähän loppuun vielä kotimatkalla tehty Kirby. That’s it for now! Hitsi, nyt olisi kerrankin päivä, jolla ei ole mitään tekemistä – ja minä olen ihan paniikissa. Mitä tehdä? Mennäkkö kaupungille katselemaan vai ollakko himassa? Aaaargh? Mitä mä teen? Auttakaa tyhmää!

One thought on “mansikoita, pikakuivattajia ja tuhontuomittu kirja

  1. Päivitysilmoitus: chinchilly | Mary ihmemaassa

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s