say hello to my stinky little friend

No niin, nyt se on täällä sitten, äipän uusi kaveri Sofi. Hyvin on ainakin tähän asti mennyt, katsellaan nyt sitten miten tämä ensimmäinen yö menee ja kuinka paljon Sofi tulee ikävöimään entistä omistajaansa (joka varmasti ikävöi Sofia ihan hirvittävästi – halirutistus sulle.)

Kävelin yksin tuon koiran kanssa Puksun ostarilta kotiin ja meinasin saada paniikin, kun vastaan tuli hevosen kokoinen koira. Apua, mitä siinä olisi pitänyt tehdä?? Sofi ei ollut moksiskaan hevosesta – minä tosin olin ihan paskat housuissa siinä. Koska minähän en tiedä koirista yhtään mitään. Ja joudun vastaamaan kaikkiin koiraan liittyviin kysymyksiin ”En tiedä, ei aavistusta ja ei oo mun koira – heh.”

Miksi muuten koiranomistajat on niin sosiaalisia? Mitä jos mä vaikka haluaisin mennä ihan rauhassa lenkille ton makkaran kanssa, jotta se saa tutustua uuteen kotiinsa ja kotiympäristöön? Pitääkö muitten tuntemattomien aina tulla siihen sössöttämään.

Joo ei koiraa Mariannelle.

Mitäs te, oletteko koira- vai kissa-ihmisiä?

6 thoughts on “say hello to my stinky little friend

  1. Mä oon koirallisena ihmisenä ihmetellly samaa… Että pitääkö vieraitten tulla selittään kaikkea. Haloo ! Mulla oli polkupyöräkin, mutten todellakaan käyny selittään jokaiselle fillarilla polkevalle mun fillarista. Oon päivät ihmisten kanssa tekemisissä ja kun lähden lenkille koirien kanssa, niin haluan todellakin olla itsekseni ja rauhassa.

    Tykkää

    • Haha joo ja mulla on mustat tennarit, alanko selittää niistä kaikille jolla on mustat tennarit? Ei voi jummartaa…Niinpä, ei kaikki halua sössöttää ja ymmärrän sen, että haluaa työpäivän päätteeksi olla rauhassa – mä ainakin haluan (tosin mullahan ei ole koiraa – mut siis jos olis..)

      Tykkää

  2. Töissä oli kouluttajana nainen, joka kahvitaukokeskustelun aikana osottautu mun naapuriksi. (minä kerrostalossa, hän omakotitalossa 300m:n päässä) Ihmeteltiin miksi emme ole edes kasvotuttuja, johon hän, että sulla ei taida olla koiraa, että muuten me oltais jo tavattu…

    Tykkää

  3. Toi on kyl jännää että koiralliset ei saa olla rauhassa missään, aina tulee joku jutteleen. Huomasin ton silloo ku mun perheellä oli koira. Sit jos yksin oli liikenteessä, niin ei kukaan edes kattonu päi.

    Ja mie tykkään enempi kissoista mutta ei mulla oo mitään koiriakaan vastaan. Ollaan myös miehen kans mietitty että jos olis omakotitalo ja iso piha, niin otettas kaks isoa koiraa ja monta kissaa :D

    Tykkää

    • Joo ihme juttu tuo kyllä on! Mäkin tykkään kyllä enemmän kissoista, näin 24 h tuon koiran ottamisen jälkeen kyllä huomasin, että musta ei ole koiranomistajaksi :D Siis ollenkaan. Ikinä. Onneks toi on niinkun äipän koira. Jää sitten sen hoidettavaksi.

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s