Mary ♥ Batman

Eilen suuntasin Jennyn kanssa illalla kohti Tennispalatsia katsomaan…

 

UUTTA BÄTMÄNIÄ! Wohoo! Leffa oli muuten ihan tajuttoman hyvä. Oli kyllä hyvä loppu Batmanin tarinalle. Toivottavasti tulisi useampi leffa vielä. Toivossa on hyvä elää kuulemma. Kannattaa ihmeessä käydä katsomassa, sen verran hyvä oli. Kuinka monta kertaa aion kirjoittaa ”hyvä” tässä postauksessa? No aika monta kertaa.. Hyvä hyvä.

 

Otettiin muuten todella hienoja kuvia Tennarissa. Jotenkin minä olen jokaisessa kuvassa, en kyllä tiedä miksi (tai siis tiedän – Jenny oli kameramie..naisena ja jätti lähettämättä omat kuvansa mulle.. BLÄÄ!) Taisin olla siis vähän innostunut elokuvasta. Siis ihan aavistuksen vaan. Jos olisin ollut Jenny – olisi kyllä ottanut päähän aika reippaasti.

However. Mikä voi muuten olla parempaa, kun mennä katsomaan uutta Bätmäniä (ja sitäpaitsi kunnon leffateatterissa – eikä missään paskassa hikisessä komerossa Örebrossa (siis sitä tilaa! Jalat sai (melkein) suoriksi ja tuolissa pystyi relaa..!)?

No vaikkapa se, että Tennarin ulkopuolella oli päivällä elokuvasta tuttu moottoripyörä. Ja, että mä seisoin noin öö pari metriä siitä. Teki mieli hämätä vartioita vähän ja lähteä pienelle ajelulle, mutta ujous iski. Dämn. Olisin ollut aika kovis tuon selässä. Oonhan mä muutenkin mutta siis. Joo. Mm m. Siis joo se oli ihan se OIKEA elokuvasta tuttu moottoripyörä. Näin vartijoista päätellen.

Mä voisinkin sitten mennä katsomaan sitä leffaa sitten uudestaan.

Aijoo – Nolanille virtuaalinen high five siitä, ettei Dark Knight Rises:ia tehty kolmedeenä. Mä vihaan kolmedeetä. Ja joo, Bale oli aika hottis. Om nom. Mulle sellainen.

 

 

6 thoughts on “Mary ♥ Batman

  1. Kuulostaa hyvalta! Ma oon tullu tulokseen, etta voin luottaa naihin sun arvioihin joten meen kylla kattomaan tan. (No, menisin kyl muutenkin, mut kuitenkin…) Piti kertoa, etta luin nimittain sen Hello Kitty must die:n, se osu niin sopivasti kohdalle. Oikeassa olit, viihdyttava kun mika. Kiitos suosituksesta!

    Tykkää

    • Tuli ihan sikahyvä fiilis tästä kommentista, kiitos siitä – kiva, että musta on joskus oikeasti hyötyä haha :) Kiva, että tykkäsit siitä kirjasta! :)))

      Hehe, varmaan joka ikinen menee katsomaan Batmania. Mutta joo oli se kyllä mahtava.

      Tykkää

  2. oioioi! Tätä leffaa on kyl odotettu! Onneks pääsee viikonloppuna odotuksesta, jalat kohti leffateatteria :D Moni on sanonutkin sen olevan tasoltaan hyvä ja katsomisen arvoinen :) Tuleeks tosta siis vielä jatko leffa..oon vähä pihalla? (ehkä siks koska tänään alkaa vihdoin ja viimein LOMAA :DDDD)

    Tykkää

    • Jee onnittelut loman johdosta! :D Eei siis tietääkseni tän pitäisi olla viimeinen leffa. Mutta toivossa on hyvä elää, että se tulis se jatko-osa :D möhöhöhö.

      Tykkää

Mary ♥ Kommentit

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s